Der Beitrag empirischer Unterrichtsforschung für die Konzeption von Unterricht
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Bad Heilbrunn/Obb.
Klinkhardt
1973
|
In: | Year: 1973 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Teaching research
|
Further subjects: | B
Teaching research
B Educational Research B Innovation B Empirical social research B Lesson planning B Education Research B Thesis B Teaching |
Online Access: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 020136862 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20240622104226.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 920101s1973 gw ||||| m 00| ||ger c | ||
015 | |a 73,A38,0461 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 730293041 |2 DE-101 | |
020 | |a 378150199X |9 3-7815-0199-X | ||
035 | |a (DE-627)020136862 | ||
035 | |a (DE-576)006454100 | ||
035 | |a (DE-599)GBV020136862 | ||
035 | |a (OCoLC)1815531 | ||
035 | |a (OCoLC)01815531 | ||
035 | |a (DE-604)8035761970 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
050 | 0 | |a LB1026 | |
082 | 0 | |a 370.1 |q OCLC | |
084 | |a 10a |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DP 1600 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19795:761 | ||
084 | |a DP 1620 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19796:761 | ||
084 | |a DP 1300 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19785:761 | ||
100 | 1 | |a Thiemann, Friedrich |4 aut | |
245 | 1 | 4 | |a Der Beitrag empirischer Unterrichtsforschung für die Konzeption von Unterricht |c von Friedrich Thiemann |
264 | 1 | |a Bad Heilbrunn/Obb. |b Klinkhardt |c 1973 | |
300 | |a 169 S. |b graph. Darst. |c 21 cm | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Literaturverz. S. 160 - 169 | ||
502 | |a Zugl.: Duisburg, Gesamthochschule, Diss., 1973 | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f SSG |x XA-DE-BW |2 pdager |5 DE-21 | |
601 | |a Beitrag | ||
601 | |a Konzeption | ||
601 | |a Unterricht | ||
650 | 0 | |a Teaching | |
650 | 0 | |a Education |x Research | |
650 | 0 | |a Educational Research | |
650 | 4 | |a Unterrichtsforschung | |
650 | 4 | |a Unterrichtsplanung | |
650 | 4 | |a Empirische Sozialforschung | |
650 | 4 | |a Innovation | |
655 | 7 | |a Hochschulschrift |0 (DE-588)4113937-9 |0 (DE-627)105825778 |0 (DE-576)209480580 |2 gnd-content | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4135175-7 |0 (DE-627)105667048 |0 (DE-576)209658576 |2 gnd |a Unterrichtsforschung |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
751 | |a Duisburg |0 (DE-588)4013284-5 |0 (DE-627)106344501 |0 (DE-576)208902805 |4 uvp | ||
856 | 4 | 2 | |u http://digitale-objekte.hbz-nrw.de/webclient/DeliveryManager?pid=2812028&custom_att_2=simple_viewer |x Verlag |y Der Beitrag empirischer Unterrichtsforschung für die Konzeption von Unterricht |3 Inhaltsverzeichnis |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DP 1600 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Spezielle Fragen der Methodik |k Unterrichtsforschung |k Allgemeines |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270783254 |0 (DE-625)rvk/19795:761 |0 (DE-576)200783254 |
936 | r | v | |a DP 1620 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Spezielle Fragen der Methodik |k Unterrichtsforschung |k Methoden der Unterrichtsforschung |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270783262 |0 (DE-625)rvk/19796:761 |0 (DE-576)200783262 |
936 | r | v | |a DP 1300 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Spezielle Fragen der Didaktik |k Lehrplan |k Lehrplan allgemein |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270783181 |0 (DE-625)rvk/19785:761 |0 (DE-576)200783181 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 312731194X | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 020136862 | ||
LOK | |0 005 20000812000000 | ||
LOK | |0 008 971217||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c 13 A 8709 |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a kram |a konv | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3127312008 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 020136862 | ||
LOK | |0 005 20100408124711 | ||
LOK | |0 008 920320||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-35 |c DE-627 |d DE-21-35 | ||
LOK | |0 541 |e 1975/50921 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-35 | ||
LOK | |0 852 1 |c Pp 14.013 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3127312024 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 020136862 | ||
LOK | |0 005 20100601150426 | ||
LOK | |0 008 100601||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 541 |e 74/420 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c Fa I 899 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 |a kneu | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Empirical social research,Social research,Social sciences,Innovation,Lesson planning,Teaching research |
STB | 0 | 0 | |a Innovation,Planification du cours,Recherche empirique en sciences sociales,Sciences sociales,Recherche sur l'enseignement |
STC | 0 | 0 | |a Innovación,Investigación sobre la enseñanza,Planificación de una clase,Sociología empírica |
STD | 0 | 0 | |a Innovazione,Pianificazione di una lezione,Ricerca sociale empirica,Ricerca sull'insegnamento |
STE | 0 | 0 | |a 创新,实证社会研究 |
STF | 0 | 0 | |a 創新,實証社會研究 |
STG | 0 | 0 | |a Inovação,Pesquisa sobre o ensino,Planejamento de uma aula,Sociologia empírica |
STH | 0 | 0 | |a Инновация,Исследование преподавания,Планирование уроков,Социальное исследование |
STI | 0 | 0 | |a Διδακτική έρευνα,Εμπειρική κοινωνική έρευνα,Καινοτομία,Σχεδιασμός μαθήματος |
SUB | |a REL | ||
SYE | 0 | 0 | |a Empirische Unterrichtsforschung , Lehrplanung,Unterricht , Empirische Soziologie,Sozialforschung , Neuerung,Innovationsverhalten,Innovationen |
SYG | 0 | 0 | |a Empirische Unterrichtsforschung |