Didaktische Organisation des Unterrichts
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
München
Juventa Verlag
[1978]
|
In: | Year: 1978 |
Edition: | 1. Auflage |
Series/Journal: | Studientexte Fernuniversität
|
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
School teaching
B School teaching / Differentiation B Differentiation / School teaching B Lesson planning B School teaching analysis B Didactic analysis |
Further subjects: | B
Didactics
B Differenzierung des Unterrichts B Lesson planning B Differentiation B School teaching |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 021663637 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20230426140140.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 871125s1978 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 78,N15,0097 |2 dnb | ||
015 | |a 78,A31,0460 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 780311930 |2 DE-101 | |
020 | |a 3779907011 |9 3-7799-0701-1 | ||
035 | |a (DE-627)021663637 | ||
035 | |a (DE-576)006245366 | ||
035 | |a (DE-599)GBV021663637 | ||
035 | |a (OCoLC)10045021 | ||
035 | |a (OCoLC)10045021 | ||
035 | |a (AT-OBV)AC01395940 | ||
035 | |a (DE-604)8019874960 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rda | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
082 | 0 | |a 371.3 |q OCLC | |
084 | |a PÄ 805 (160) |2 sfb | ||
084 | |a PÄ 805,6 |2 sfb | ||
084 | |a 10a |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DP 1800 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19803:761 | ||
084 | |a DP 1740 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19801:761 | ||
084 | |a 81.60 |2 bkl | ||
084 | |a 81.61 |2 bkl | ||
100 | 1 | |e VerfasserIn |0 (DE-588)124372732 |0 (DE-627)085819794 |0 (DE-576)294142460 |4 aut |a Haller, Hans-Dieter |d 1943- | |
109 | |a Haller, Hans-Dieter 1943- |a Haller, H.-D. 1943- |a Haller-Kayser, ... 1943- |a Haller, Hans Dieter 1943- | ||
245 | 1 | 0 | |a Didaktische Organisation des Unterrichts |c Hans-Dieter Haller |
250 | |a 1. Auflage | ||
264 | 1 | |a München |b Juventa Verlag |c [1978] | |
300 | |a 112 Seiten |b Illustrationen, Diagramme | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 0 | |a Studientexte Fernuniversität | |
500 | |a Literaturangaben | ||
601 | |a Organisation | ||
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4062005-0 |0 (DE-627)106133829 |0 (DE-576)209142065 |a Unterricht |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4121138-8 |0 (DE-627)105771481 |0 (DE-576)209540826 |a Differenzierung |2 gnd |
650 | 4 | |a Unterrichtsplanung | |
650 | 4 | |a Didaktik | |
650 | 4 | |a Differenzierung des Unterrichts | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4062005-0 |0 (DE-627)106133829 |0 (DE-576)209142065 |2 gnd |a Unterricht |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4062005-0 |0 (DE-627)106133829 |0 (DE-576)209142065 |2 gnd |a Unterricht |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4121138-8 |0 (DE-627)105771481 |0 (DE-576)209540826 |2 gnd |a Differenzierung |
689 | 1 | |5 DE-101 | |
689 | 2 | 0 | |d s |0 (DE-588)4121138-8 |0 (DE-627)105771481 |0 (DE-576)209540826 |2 gnd |a Differenzierung |
689 | 2 | 1 | |d s |0 (DE-588)4062005-0 |0 (DE-627)106133829 |0 (DE-576)209142065 |2 gnd |a Unterricht |
689 | 2 | |5 (DE-627) | |
689 | 3 | 0 | |d s |0 (DE-588)4117301-6 |0 (DE-627)105800317 |0 (DE-576)209508795 |2 gnd |a Unterrichtsplanung |
689 | 3 | |5 (DE-627) | |
689 | 4 | 0 | |d s |0 (DE-588)4078634-1 |0 (DE-627)106076817 |0 (DE-576)209209402 |2 gnd |a Unterrichtsanalyse |
689 | 4 | |5 (DE-627) | |
689 | 5 | 0 | |d s |0 (DE-588)4149651-6 |0 (DE-627)105559598 |0 (DE-576)209773731 |2 gnd |a Didaktische Analyse |
689 | 5 | |5 (DE-627) | |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DP 1800 |b Allgemeines und Deutschland |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Spezielle Fragen der Methodik |k Differenzierung und Individualisierung |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270783327 |0 (DE-625)rvk/19803:761 |0 (DE-576)200783327 |
936 | r | v | |a DP 1740 |b Allgemeines und Deutschland |k Didaktik und Methodik des Unterrichts |k Spezielle Fragen der Methodik |k Unterrichtsplanung, Unterrichtsprozess und Unterrichtskontrolle |k Unterrichtsvorbereitung, Unterrichtsplanung, didaktische Analyse |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270783300 |0 (DE-625)rvk/19801:761 |0 (DE-576)200783300 |
936 | b | k | |a 81.60 |j Unterrichtsprozess: Allgemeines |0 (DE-627)106416278 |
936 | b | k | |a 81.61 |j Didaktik |j Hochschuldidaktik |0 (DE-627)106422790 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3121224638 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 021663637 | ||
LOK | |0 005 20100408023346 | ||
LOK | |0 008 970926||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 48956 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sg I b 29 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REF | |a Unterrichtsdifferenzierung | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Didactic analysis,Didactics,Differentiation,Lesson planning,School teaching analysis,School teaching,School teaching,Teaching,Lessons,Classroom,Didactics |
STB | 0 | 0 | |a Analyse didactique,Didactique,Différenciation (biologie),Enseignement,Enseignement,Cours,Cours,Cours (motif),Cours,Planification du cours |
STC | 0 | 0 | |a Análisis de una clase,Análisis didáctica,Didáctica,Diferenciación,Enseñanza,Enseñanza,Planificación de una clase |
STD | 0 | 0 | |a Analisi di una lezione,Analisi didattica,Didattica,Differenziazione,Distinzione,Distinzione,Lezione <motivo>,Lezione,Insegnamento,Insegnamento,Insegnamento (motivo),Insegnamento,Pianificazione di una lezione |
STE | 0 | 0 | |a 区别,辨别,区分,教学法,教学理论,教育法,课程,教学 |
STF | 0 | 0 | |a 區別,辨別,區分,教學法,教學理論,教育法,課程,教學 |
STG | 0 | 0 | |a Análise de uma aula,Análise didática,Didática,Diferenciação,Ensino,Ensino,Planejamento de uma aula |
STH | 0 | 0 | |a Анализ преподавания,Дидактика,Дидактический анализ,Дифференциация,Планирование уроков,Преподавание,Преподавание,Урок,Урок (мотив) |
STI | 0 | 0 | |a Ανάλυση της διδασκαλίας,Διαφοροποίηση,Διάκριση,Διδακτική,Διδακτική ανάλυση,Διδασκαλία <μοτίβο>,Διδασκαλία,Μάθημα,Μάθημα (μοτίβο),Σχεδιασμός μαθήματος |
SUB | |a REL | ||
SYE | 0 | 0 | |a Schulunterricht,Unterrichtsgestaltung,Unterricht , Lehrplanung,Unterricht , Bildungspolitik - Politische Bildung - Gemeinschaftskunde - Didaktik,Schuldidaktik,Unterrichtslehre |
SYG | 0 | 0 | |a Schulunterricht,Unterrichtsgestaltung,Unterricht , Schulunterricht,Unterrichtsgestaltung,Unterricht , Schulunterricht,Unterrichtsgestaltung,Unterricht , Lehrplanung,Unterricht , Analyse,Unterrichtsreflexion |