Pathologie der Erziehung: eine Einführung
Main Author: | |
---|---|
Contributors: | |
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Darmstadt
Wissenschaft Buchgesellschaft
1984
|
In: | Year: 1984 |
Series/Journal: | Die Erziehungswissenschaft
Einführungen |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Education
|
Further subjects: | B
Failure (Education)
B Psychology, Educational B Education B Education Aims and objectives B Education Philosophy |
Online Access: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 025096125 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20240829113837.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 710101s1984 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 84,N15,0167 |2 dnb | ||
015 | |a 84,A36,0278 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 840412312 |2 DE-101 | |
020 | |a 3534083075 |c kart. : DM 55.00 |9 3-534-08307-5 | ||
035 | |a (DE-627)025096125 | ||
035 | |a (DE-576)009371095 | ||
035 | |a (DE-599)GBV025096125 | ||
035 | |a (OCoLC)251648773 | ||
035 | |a (OCoLC)63969916 | ||
035 | |a (AT-OBV)AC01723091 | ||
035 | |a (DE-604)8003248097 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
082 | 0 | |a 370.1 | |
084 | |a PÄ 10 |2 sfb | ||
084 | |a PÄ 295 |2 sfb | ||
084 | |a 22 |2 sdnb | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DF 7000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19549:761 | ||
084 | |a DF 3000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19545:761 | ||
084 | |a DF 4000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19546:761 | ||
084 | |a DF 1000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19536:761 | ||
084 | |a 80.02 |2 bkl | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)131813803 |0 (DE-627)514273011 |0 (DE-576)298769557 |4 aut |a Gerner, Berthold |d 1922- | |
109 | |a Gerner, Berthold 1922- | ||
191 | |a 1 | ||
245 | 1 | 0 | |a Pathologie der Erziehung |b eine Einführung |c Berthold Gerner |
264 | 1 | |a Darmstadt |b Wiss. Buchges. |c 1984 | |
300 | |a X, 222 S |b graph. Darst. |c 22 cm | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 0 | |a Die Erziehungswissenschaft | |
490 | 0 | |a Einführungen | |
500 | |a Literaturverz. S. 205 - 222 | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f SSG |x XA-DE-BW |2 pdager |5 DE-21 | |
601 | |a Pathologie | ||
601 | |a Einführung | ||
650 | 0 | |a Failure (Education) | |
650 | 0 | |a Psychology, Educational | |
650 | 0 | |a Education |x Aims and objectives | |
650 | 0 | |a Education |x Philosophy | |
650 | 4 | |a Erziehung | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4015482-8 |0 (DE-627)106336592 |0 (DE-576)208911901 |2 gnd |a Erziehung |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
700 | 1 | |a Gerner, Bertold |4 oth | |
856 | 4 | 2 | |u http://d-nb.info/840412312/04 |m B:DE-101 |q application/pdf |v 20130501 |x Verlag |3 Inhaltsverzeichnis |
889 | |w (DE-627)433042281 | ||
935 | |a mteo | ||
935 | |i mdedup | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DF 7000 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Systematische Pädagogik |k Erziehungspraxis |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270769448 |0 (DE-625)rvk/19549:761 |0 (DE-576)200769448 |
936 | r | v | |a DF 3000 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Systematische Pädagogik |k Philosophie und Theorie der Pädagogik und der Erziehungsstile, Reformpädagogik |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270707000 |0 (DE-625)rvk/19545:761 |0 (DE-576)200707000 |
936 | r | v | |a DF 4000 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Systematische Pädagogik |k Erziehungsziel, Bildungsideal |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270744097 |0 (DE-625)rvk/19546:761 |0 (DE-576)200744097 |
936 | r | v | |a DF 1000 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Systematische Pädagogik |k Systematische Pädagogik, Disziplinen und Fachrichtungen |k Allgemeine und einführende Werke, Grundbegriffe |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270721909 |0 (DE-625)rvk/19536:761 |0 (DE-576)200721909 |
936 | b | k | |a 80.02 |j Philosophie und Theorie der Pädagogik |0 (DE-627)106414437 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3194972944 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 025096125 | ||
LOK | |0 005 20020518000000 | ||
LOK | |0 008 910816||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c 24 A 18194 |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a comp |a konv | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3194973002 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 025096125 | ||
LOK | |0 005 20100408132826 | ||
LOK | |0 008 970117||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-35 |c DE-627 |d DE-21-35 | ||
LOK | |0 541 |e 1984/70874 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-35 | ||
LOK | |0 852 1 |c Pp 2.033 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3194973010 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 025096125 | ||
LOK | |0 005 20020607000000 | ||
LOK | |0 008 930222||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-110 |c DE-627 |d DE-21-110 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-110 | ||
LOK | |0 852 1 |c N XIII 186 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k110 | ||
LOK | |0 936ln |a 8.7.8 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3194973045 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 025096125 | ||
LOK | |0 005 20110720172707 | ||
LOK | |0 008 110720||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 541 |e 86/1701 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c Cb 1230 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a TA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Education,Education,Upbringing |
STB | 0 | 0 | |a Éducation,Éducation |
STC | 0 | 0 | |a Educación,Educación |
STD | 0 | 0 | |a Istruzione <motivo>,Istruzione,Educazione,Educazione,Educazione (motivo),Educazione |
STE | 0 | 0 | |a 教育,教育,教养,教养 |
STF | 0 | 0 | |a 教育,教育,教養,教養 |
STG | 0 | 0 | |a Educação,Educação |
STH | 0 | 0 | |a Воспитание (мотив),Воспитание |
STI | 0 | 0 | |a Εκπαίδευση <μοτίβο>,Εκπαίδευση,Διαπαιδαγώγηση,Διαπαιδαγώγηση (μοτίβο) |
SUB | |a REL | ||
SYE | 0 | 0 | |a Erziehungspraxis |
SYG | 0 | 0 | |a Erziehungspraxis |