Formen und Auswirkungen des ethischen Konsums in Deutschland

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Reger, Andreas (Author)
Corporate Author: Julius-Maximilians-Universität Würzburg (Degree granting institution)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Baden-Baden Tectum Verlag [2018]
In:Year: 2018
Standardized Subjects / Keyword chains:B Consumer behavior
Further subjects:B Consumer behavior
B Konsumentenverhalten
B Nachhaltiger Konsum
B Thesis
B Germany
Online Access: Inhaltstext (Verlag)
Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Parallel Edition:Erscheint auch als: 978-3-8288-6956-1

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 1011326671
003 DE-627
005 20230607173209.0
007 tu
008 180122s2018 gw ||||| m 00| ||ger c
015 |a 18,N03  |2 dnb 
016 7 |a 1150317337  |2 DE-101 
020 |a 9783828841130  |c Kartoniert : EUR 34.95 (DE), EUR 36.00 (AT)  |9 978-3-8288-4113-0 
020 |a 3828841139  |c Kartoniert : EUR 34.95 (DE), EUR 36.00 (AT)  |9 3-8288-4113-9 
024 3 |a 9783828841130 
035 |a (DE-627)1011326671 
035 |a (DE-576)497567903 
035 |a (DE-599)DNB1150317337 
035 |a (OCoLC)1020788918 
035 |a (OCoLC)1020788918 
035 |a (OCoLC)1021089643 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-BW 
082 0 4 |a 650  |q DE-101 
082 0 4 |a 330  |q DE-101 
084 |a 0  |2 ssgn 
084 |a QC 010  |q BSZ  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141236: 
084 |a 83.05  |2 bkl 
084 |a 85.40  |2 bkl 
084 |a 83.02  |2 bkl 
100 1 |a Reger, Andreas  |e VerfasserIn  |4 aut 
245 1 0 |a Formen und Auswirkungen des ethischen Konsums in Deutschland  |c Andreas Reger 
264 1 |a Baden-Baden  |b Tectum Verlag  |c [2018] 
264 4 |c © 2018 
300 |a 324 Seiten  |b Illustrationen, Diagramme, Karte 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Literaturverzeichnis: Seite 139-147 
502 |b Masterarbeit  |c Julius-Maximilians-Universität Würzburg  |d 2017 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |2 pdager  |5 DE-31 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f SSG  |2 pdager  |5 DE-21 
601 |a Auswirkung 
601 |a Deutschland 
650 7 |8 1.1\x  |a Nachhaltiger Konsum  |0 (DE-627)799282944  |0 (DE-2867)29931-1  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Konsumentenverhalten  |0 (DE-627)091371848  |0 (DE-2867)10300-3  |2 stw 
650 7 |8 1.3\x  |a Kaufentscheidung  |0 (DE-627)672539861  |0 (DE-2867)29341-1  |2 stw 
650 7 |8 1.4\x  |a Deutschland  |0 (DE-627)091354749  |0 (DE-2867)18012-3  |2 stw 
655 7 |a Hochschulschrift  |0 (DE-588)4113937-9  |0 (DE-627)105825778  |0 (DE-576)209480580  |2 gnd-content 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4062644-1  |0 (DE-627)104400676  |0 (DE-576)209145323  |2 gnd  |a Verbraucherverhalten 
689 0 |5 (DE-627) 
710 2 |e Verlag  |0 (DE-588)16099069-5  |0 (DE-627)714809292  |0 (DE-576)302064214  |4 pbl  |a Tectum Verlag 
710 2 |e Grad-verleihende Institution  |0 (DE-588)36189-6  |0 (DE-627)100833381  |0 (DE-576)190344814  |4 dgg  |a Julius-Maximilians-Universität Würzburg 
751 |a Würzburg  |0 (DE-588)4067037-5  |0 (DE-627)10611073X  |0 (DE-576)209167939  |4 uvp 
776 1 |z 9783828869561  |c eISBN 
776 0 8 |i Erscheint auch als  |n Online-Ausgabe  |z 978-3-8288-6956-1 
856 4 2 |u http://www.gbv.de/dms/zbw/1011326671.pdf  |m V:DE-601  |m B:DE-206  |q application/pdf  |v 2018-02-19  |x Verlag  |y Inhaltsverzeichnis  |3 Inhaltsverzeichnis 
856 4 2 |u http://deposit.dnb.de/cgi-bin/dokserv?id=260b281747c84bb0a6026f1ef7649622&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm  |m X: MVB  |q text/html  |v 2018-01-22  |x Verlag  |3 Inhaltstext 
935 |i Blocktest 
936 r v |a QC 010  |b Mensch und Wirtschaft. Wirtschaftliches Verhalten. Motivation. Wirtschaftsethik  |k Wirtschaftstheorie, einschließlich Geldtheorie  |k Mensch und Wirtschaft. Wirtschaftliches Verhalten. Motivation. Wirtschaftsethik  |0 (DE-627)1271174472  |0 (DE-625)rvk/141236:  |0 (DE-576)201174472 
936 b k |a 83.05  |j Wirtschaftssoziologie  |j Wirtschaftspsychologie  |0 (DE-627)106414828 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |0 (DE-627)106420143 
936 b k |a 83.02  |j Philosophie und Theorie der Volkswirtschaft  |0 (DE-627)18157070X 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3500845444 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1011326671 
LOK |0 005 20190809085334 
LOK |0 008 190730||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c 59 A 5268  |9 00 
LOK |0 935   |a theo 
LOK |0 936ln  |a t12.1 
LOK |0 938   |a 1908  |f 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Consumer behavior,Consumer behavior,Customer behavior,Buyers' behavior,Consumers' preferences,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,German Democratic Republic,Germany,Federal Republic of Germany,Germany,French Occupation Zone,Germany,Soviet Occupation Zone 
STB 0 0 |a Allemagne,Allemagne,Comportement des consommateurs,Consommateurs,Décision d'achat 
STC 0 0 |a Alemania,Alemania,Comportamiento de los consumidores,Decisión de compra 
STD 0 0 |a Comportamento dei consumatori,Decisione d'acquisto,Germania,Germania 
STE 0 0 |a 德国,德国,消费者行为 
STF 0 0 |a 德國,德國,消費者行為 
STG 0 0 |a Alemanha,Alemanha,Comportamento dos consumidores,Decisão de compra 
STH 0 0 |a Германия (ГДР, мотив),Германия (мотив),Потребительское поведение,Решение о покупке 
STI 0 0 |a Αγοραστική απόφαση,Απόφαση αγοράς,Γερμανία (ΛΔΓ, μοτίβο),Γερμανία (μοτίβο),Συμπεριφορά των καταναλωτών,Καταναλωτική συμπεριφορά 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Einkaufsentscheidung,Kauf , BRD,Bundesrepublik Deutschland,DDR,Deutsche Demokratische Republik,Germany,Amerikanische Zone Deutschlands,BRD,Britische Zone Deutschlands,Bundesrepublik Deutschland,Französische Zone Deutschlands,Vereinigtes Wirtschaftsgebiet Deutschlands , Vereinigtes Wirtschaftsgebiet,Bizone,Verwaltung des Vereinigten Wirtschaftsgebietes,Britische Zone,British occupation zone,Britische Besatzungszone,British Zone of Control,Britisches Kontrollgebiet,British Element,Britisches Element,Amerikanische Zone,American occupation zone,Amerikanische Besatzungszone,ABZ,United States Area of Control,Amerikanisches Kontrollgebiet,U.S. zone of occupation,United States Zone,U.S. Zone,US-Zone,Sowjetische Zone,Russische Zone,Sowjetische Besatzungszone,Russische Besatzungszone,Sowjetische Besatzungszone Deutschlands,Sowjetische Besatzungszone in Deutschland,Sowjetisch Besetzte Zone,Sowjetzone,Ostzone,SBZ,Länder,Westliche Bundesländer,Alte Bundesländer,Deutschland,Westdeutschland,Deutschland,Westzonen,Westliche Besatzungszonen,Trizone,Französische Zone,Zone Française d'Occupation,Französische Besatzungszone,ZFO,Alemanha,Alemania,Allemagne,Almanija,Almāniyā,Bondsrepubliek Duitsland,BRD,BRD,Bundesrepublik Deutschland,Deutschland,Deutschland,Federal Republic of Germany,Förbundsrepubliken Tyskland,Förbundsrepublikken Tyskland,FRG,Germany,Németországi Szövetségi Kőztársaság,Niemiecka Republika Federalna Niemiecka Republika Federalna,NRF,Repubblica Federale di Germania,Republic of Germany,República Federal da Alemanha,República Federal de Alemania,Republik Federasi Djerman,Republika Federalna Niemiec,République Fédérale d'Allemagne,RFN,Saksan Liittotasavalta,Westdeutschland,Deutsche Demokratische Republik,DDR,Deutschland,German Democratic Republic,GDR,République Démocratique Allemande,RDA,Germanskaja Demokratičeskaja Respublika,Demokratičeskaja Respublika,Democratic Republic,Demokratische Republik,Niemiecka Republika Demokratyczna,NRD,Ǧumhūrīyat Almāniyā ad-Dīmuqrāṭīya,República Democrática Alemana,Saksan Demokraattisen Tasavallan,Repubblica Democratica Tedesca,Mitteldeutschland,Ostdeutschland,East Germany,Ostzone,Deutsche Länder,Germany,Heiliges Römisches Reich,Rheinbund,Deutscher Bund,Norddeutscher Bund,Deutsches Reich,Deutschland,Deutschland,BRD,Federal Republic of Germany,Republic of Germany,Allemagne,Ǧumhūrīyat Almāniyā al-Ittiḥādīya,Bundesrepublik Deutschland,BRD,Niemcy,République Fédérale d'Allemagne,Repubblica Federale di Germania,Germanija,Federativnaja Respublika Germanija,FRG,Deyizhi-Lianbang-Gongheguo,Östliche Bundesländer,Neue Bundesländer,Länder,Deutschland,Ostdeutschland,Deutschland,Deutschland 
SYG 0 0 |a Nachfrageverhalten,Kaufentscheidung,Verbrauchergewohnheiten,Konsumverhalten,Konsumentenverhalten,Käuferverhalten,Konsumverhalten,Verbrauchergewohnheiten,Konsumgewohnheiten,Konsumentenverhalten,Kundenverhalten,Verbraucher