Beraten und Beurteilen in der Schule: Ziele, Möglichkeiten, Grenzen

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Martin, Lothar R. 1929- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: München Koesel 1980
In: Studienreihe Schulpädagogik (5)
Year: 1980
Series/Journal:Studienreihe Schulpädagogik 5
Standardized Subjects / Keyword chains:B School counseling
B Pupil evaluation
B Grading student's performance
Further subjects:B Introduction

MARC

LEADER 00000cam a2200000 b4500
001 1077386265
003 DE-627
005 20240424220453.0
007 tu
008 850101s1980 xx ||||| 00| ||ger c
020 |a 3466350956  |9 3-466-35095-6 
035 |a (DE-627)1077386265 
035 |a (DE-576)007386265 
035 |a (DE-599)BSZ007386265 
035 |a (OCoLC)08347758 
035 |a (DE-604)8010038450 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
082 0 |a 371.4 
084 |a 1  |2 ssgn 
084 |a DK 1000  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19599:761 
084 |a DO 1200  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19751:761 
084 |a DO 1250  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19753:761 
084 |a DU 1000  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/20042:761 
100 1 |0 (DE-588)128936428  |0 (DE-627)385681534  |0 (DE-576)162145144  |4 aut  |a Martin, Lothar R.  |d 1929- 
109 |a Martin, Lothar R. 1929- 
191 |a 1 
245 1 0 |a Beraten und Beurteilen in der Schule  |b Ziele, Möglichkeiten, Grenzen  |c Lothar R. Martin 
264 1 |a München  |b Koesel  |c 1980 
300 |a 136 S.  |b graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Studienreihe Schulpädagogik / hrsg. von Kristian Kunert  |v 5 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f SSG  |x XA-DE-BW  |2 pdager  |5 DE-21 
601 |a Beurteilung 
601 |a Möglichkeit 
655 7 |a Einführung  |0 (DE-588)4151278-9  |0 (DE-627)104450460  |0 (DE-576)209786884  |2 gnd-content 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4053452-2  |0 (DE-627)106167065  |0 (DE-576)209103906  |2 gnd  |a Schulberatung 
689 0 |5 (DE-627) 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4053376-1  |0 (DE-627)106167359  |0 (DE-576)209103558  |2 gnd  |a Schülerbeurteilung 
689 1 |5 (DE-627) 
689 2 0 |d s  |0 (DE-588)4077202-0  |0 (DE-627)106080873  |0 (DE-576)209204338  |2 gnd  |a Schulleistungsmessung 
689 2 |5 (DE-627) 
689 3 0 |d s  |0 (DE-588)4053452-2  |0 (DE-627)106167065  |0 (DE-576)209103906  |2 gnd  |a Schulberatung 
689 3 |5 (DE-627) 
830 0 |a Studienreihe Schulpädagogik  |v 5  |9 5  |w (DE-627)1077530048  |w (DE-576)007530048  |7 nm 
935 |a mteo 
936 r v |a DK 1000  |b Allgemeines und Deutschland  |k Pädagogik  |k Schulpädagogik  |k Allgemeines, Einführungen  |k Allgemeines und Deutschland  |0 (DE-627)1270781731  |0 (DE-625)rvk/19599:761  |0 (DE-576)200781731 
936 r v |a DO 1200  |b Allgemeines und Deutschland  |k Pädagogik  |k Spezialfragen des gesamten Schulsystems  |k Prüfung, Zensur, Versetzung, Zeugnis  |k Allgemeines und Deutschland  |0 (DE-627)1270783009  |0 (DE-625)rvk/19751:761  |0 (DE-576)200783009 
936 r v |a DO 1250  |b Allgemeines und Deutschland  |k Pädagogik  |k Spezialfragen des gesamten Schulsystems  |k Schulleistung und Leistungsschule; Leistungstest  |k Allgemeines und Deutschland  |0 (DE-627)1270725092  |0 (DE-625)rvk/19753:761  |0 (DE-576)200725092 
936 r v |a DU 1000  |b Allgemeines und Deutschland  |k Pädagogik  |k Pädagogische Soziologie  |k Allgemeines  |k Allgemeines und Deutschland  |0 (DE-627)1270729411  |0 (DE-625)rvk/20042:761  |0 (DE-576)200729411 
951 |a MV 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 2058110447 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1077386265 
LOK |0 005 19970512000000 
LOK |0 008 960702||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c 20 A 8491-5  |9 00 
LOK |0 935   |a kram  |a konv 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 2058110463 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1077386265 
LOK |0 005 20100408024951 
LOK |0 008 970915||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-31  |c DE-627  |d DE-21-31 
LOK |0 541   |e 49505 
LOK |0 852   |a DE-21-31 
LOK |0 852 1  |c Sb I 11-5  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |k p 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 205811048X 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1077386265 
LOK |0 005 20100406235604 
LOK |0 008 050716||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-43  |c DE-627  |d DE-21-43 
LOK |0 541   |e ZNL5955 
LOK |0 852   |a DE-21-43 
LOK |0 852 1  |c Db XII 338  |m p  |9 00 
LOK |0 935   |a k043 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Grading student's performance,Performance appraisal,Educational evaluation,School performance measurement,Pupil evaluation,School counseling 
STB 0 0 |a Mesure des résultats scolaires,Orientation scolaire,Évaluation des élèves 
STC 0 0 |a Evaluación de los alumnos,Medición de los rendimientos escolares,Orientación escolar 
STD 0 0 |a Consulenza scolastica,Valutazione degli studenti <scuola>,Valutazione degli allievi,Valutazione degli allievi,Valutazione dei risultati scolastici 
STE 0 0 |a 学校咨询,学校辅导,学生表现评核,在校表现评核 
STF 0 0 |a 學校諮詢,學校輔導,學生表現評核,在校表現評核 
STG 0 0 |a Avaliação dos alunos,Medição dos resultados escolares,Orientação escolar 
STH 0 0 |a Измерение школьных достижений,Оценивание учеников,Школьная консультация 
STI 0 0 |a Αξιολόγηση των μαθητών,Αξιολόγηση των σχολικών επιδόσεων,Σχολική συμβουλευτική 
SUB |a REL 
SYG 0 0 |a Schülerberatung,Schule , Beurteilung,Beurteilung,Lehrer,Lehrer,Lehrerurteil,Schulbeurteilung , Lernstand,Beurteilung,Beurteilung,Leistungsbeurteilung,Leistungsmessung,Leistungsprüfung,Schülerkompetenz,Schülerleistung,Schülerleistungsmessung,Schulleistung,Schulleistung,Schulleistungsbeurteilung,Schulleistungsdiagnostik , Schülerberatung,Schule