Philosophie und Pädagogik: Untersuchungen auf ihrem Grenzgebiet

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Natorp, Paul 1854-1924 (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Marburg N. G. Elwert'sche Verlagsbuchhandlung, G. Braun 1923
In:Year: 1923
Edition:2., verbesserte Auflage
Standardized Subjects / Keyword chains:B Educational philosophy

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 1118465474
003 DE-627
005 20240430214749.0
007 tu
008 951023s1923 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1118465474 
035 |a (DE-576)04846547X 
035 |a (DE-599)BSZ04846547X 
035 |a (OCoLC)20378857 
035 |a (DE-604)8058074139 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a ger 
082 0 |a 370.1 
084 |a 1  |2 ssgn 
084 |a DD 8390  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19450:11618 
084 |a CG 5824  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/18251:11603 
084 |a BU 1300  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/16820: 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)118586548  |0 (DE-627)134262204  |0 (DE-576)162348290  |4 aut  |a Natorp, Paul  |d 1854-1924 
109 |a Natorp, Paul 1854-1924  |a Natorp, Paulus 1854-1924  |a Natorp, Paul G. 1854-1924  |a Natorp, P. 1854-1924  |a Natorp, Paul Gerhard 1854-1924 
191 |a 1 
245 1 0 |a Philosophie und Pädagogik  |b Untersuchungen auf ihrem Grenzgebiet  |c von Paul Natorp 
250 |a 2., verbesserte Auflage 
264 1 |a Marburg  |b N.G. Elwert'sche Verlagsbuchhandlung, G. Braun  |c 1923 
300 |a 206 Seiten 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f SSG  |x XA-DE-BW  |2 pdager  |5 DE-21 
601 |a Philosophie 
601 |a Untersuchung 
601 |a Pädagogik 
601 |a Grenzgebiet 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4070955-3  |0 (DE-627)106099000  |0 (DE-576)209182377  |2 gnd  |a Erziehungsphilosophie 
689 0 |5 (DE-627) 
935 |a mteo 
936 r v |a DD 8390  |b Primärliteratur  |k Pädagogik  |k Geschichte der Pädagogik und des Bildungswesens  |k Quellenschriften und Biografien, Pädagogische Klassiker  |k Einzelne Autoren  |k Autoren N  |k Natorp, Paul  |k Primärliteratur  |0 (DE-627)1270768735  |0 (DE-625)rvk/19450:11618  |0 (DE-576)200768735 
936 r v |a CG 5824  |b Einzelschriften  |k Philosophie  |k Geschichte der Philosophie  |k Geschichte der Philosophie des Abendlandes von Antike bis 20. Jahrhundert  |k Philosophie des 19. Jahrhunderts  |k Deutschland und deutschsprachige Gebiete  |k Autoren  |k Autoren N  |k Natorp, Paul  |k Einzelschriften  |0 (DE-627)1271630303  |0 (DE-625)rvk/18251:11603  |0 (DE-576)201630303 
936 r v |a BU 1300  |b Allgemeine Werke  |k Theologie und Religionswissenschaften  |k Religionspädagogik und Katechetik  |k Quellen und Klassiker  |k Allgemeine Werke  |0 (DE-627)1270760386  |0 (DE-625)rvk/16820:  |0 (DE-576)200760386 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 2267903881 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1118465474 
LOK |0 005 20011220000000 
LOK |0 008 011220||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c Ah I 610 e  |9 00 
LOK |0 935   |a dika 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 2267903903 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1118465474 
LOK |0 005 20100408072310 
LOK |0 008 951023||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-31  |c DE-627  |d DE-21-31 
LOK |0 541   |e 1961/3822 (CG) 
LOK |0 852   |a DE-21-31 
LOK |0 852 1  |c Sb II 68/2  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Educational philosophy,Philosophy of Education,Philosophical pedagogy,Pedagogy,Pedagogic philosophy 
STB 0 0 |a Philosophie de l'éducation 
STC 0 0 |a Filosofía de la educación 
STD 0 0 |a Filosofia dell'educazione 
STE 0 0 |a 教育理念,教育原理 
STF 0 0 |a 教育理念,教育原理 
STG 0 0 |a Filosofia da educação 
STH 0 0 |a Философия воспитания 
STI 0 0 |a Φιλοσοφία της εκπαίδευσης,Εκπαιδευτική φιλοσοφία 
SUB |a REL 
SYG 0 0 |a Bildungsphilosophie,Erziehung,Pädagogik,Pädagogische Philosophie,Philosophische Pädagogik