Responsibility in mass communication

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Schramm, Wilbur (Author)
Format: Print Book
Language:English
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: New York [u.a.] Harper 1957
In:Year: 1957
Reviews:[Rezension von: Schramm, Wilbur, Responsibility in Mass Communication] (1958) (Sister Mechtraud, S. Sp. S.)
Edition:1. ed.
Series/Journal:Series on ethics and economic life

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 1153072882
003 DE-627
005 20221114220919.0
007 tu
008 000201s1957 xx ||||| 00| ||eng c
035 |a (DE-627)1153072882 
035 |a (DE-576)083072888 
035 |a (DE-599)BSZ083072888 
035 |a (OCoLC)00308027 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a eng 
082 0 |a 302.2/3 
084 |a 0  |2 ssgn 
084 |a AP 14000  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/6894: 
084 |a AP 13625  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/6885: 
084 |a MS 7850  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123798: 
100 1 |0 (DE-627)1232970662  |0 (DE-576)162970668  |4 aut  |a Schramm, Wilbur 
109 |a Schramm, Wilbur  |a Schramm, Wilbur Lang 
245 1 0 |a Responsibility in mass communication  |c by Wilbur Schramm 
250 |a 1. ed. 
264 1 |a New York [u.a.]  |b Harper  |c 1957 
300 |a XXIII, 391 S. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Series on ethics and economic life 
601 |a communicare 
787 0 8 |i Rezensiert in  |a Sister Mechtraud, S. Sp. S.  |t [Rezension von: Schramm, Wilbur, Responsibility in Mass Communication]  |d 1958  |w (DE-627)1821464346 
936 r v |a AP 14000  |b Kommunikation und Gesellschaft  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Kommunikationsdesign  |k Beziehungen, Ausstrahlungen, Einwirkungen  |k Kommunikation und Gesellschaft  |0 (DE-627)127068437X  |0 (DE-625)rvk/6894:  |0 (DE-576)20068437X 
936 r v |a AP 13625  |b Ethik  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Kommunikationsdesign  |k Theorie und Methodik  |k Ethik  |0 (DE-627)1270684299  |0 (DE-625)rvk/6885:  |0 (DE-576)200684299 
936 r v |a MS 7850  |b Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations  |k Spezielle Soziologien  |k Soziologie der Massenkommunikation und öffentlichen Meinung, Mediensoziologie  |k Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations  |0 (DE-627)1271130777  |0 (DE-625)rvk/123798:  |0 (DE-576)201130777 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
REL |a 1 
SUB |a REL