Women and the politics of education in Niger Republic
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Article |
Language: | English |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Evangelische Akademie Loccum, Protokollstelle
2003
|
In: |
Die Rolle der Zivilgesellschaft und der Religion bei der Demokratisierung Afrikas
Year: 2003, Pages: 281-292 |
Further subjects: | B
School
B Self-help B Educational system B Islam B Niger B Colonialism B Effects B Woman B Gender policy |
MARC
LEADER | 00000caa a22000002 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1457689863 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20230428014218.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 130708s2003 xx ||||| 00| ||eng c | ||
020 | |a 3817255004 | ||
035 | |a (DE-627)1457689863 | ||
035 | |a (DE-576)387689869 | ||
035 | |a (DE-599)BSZ387689869 | ||
035 | |a (DE-615)00503288 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a eng | ||
084 | |a RF01.22 |2 fivr | ||
084 | |a SG04 |2 fivs | ||
084 | |a 0 |2 ssgn | ||
100 | 1 | |a Alidou, Ousseina D. |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Women and the politics of education in Niger Republic |c Ousseina Alidou |
264 | 1 | |c 2003 | |
300 | |e Lit. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4006681-2 |0 (DE-627)10637673X |0 (DE-576)208866574 |a Bildungswesen |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4053474-1 |0 (DE-627)104409630 |0 (DE-576)209103981 |a Schule |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4018202-2 |0 (DE-627)104270705 |0 (DE-576)208923209 |a Frau |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4556952-6 |0 (DE-627)302091394 |0 (DE-576)213675226 |a Geschlechterpolitik |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4054412-6 |0 (DE-627)104609931 |0 (DE-576)209108568 |a Selbsthilfe |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4027743-4 |0 (DE-627)106283499 |0 (DE-576)20897220X |a Islam |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4073624-6 |0 (DE-627)106091999 |0 (DE-576)209190973 |a Kolonialismus |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4112646-4 |0 (DE-627)105835684 |0 (DE-576)209469684 |a Auswirkung |2 gnd |
651 | 7 | |0 (DE-588)4042298-7 |0 (DE-627)106215205 |0 (DE-576)20904957X |a Niger |2 gnd | |
773 | 0 | 8 | |i In |t Die Rolle der Zivilgesellschaft und der Religion bei der Demokratisierung Afrikas |d Rehburg-Loccum : Evang. Akademie Loccum, Protokollstelle, 2003 |g (2003), Seite 281-292 |h 431 S |w (DE-627)378169416 |w (DE-576)109396219 |z 3817255004 |7 nnnm |
773 | 1 | 8 | |g year:2003 |g pages:281-292 |
936 | f | i | |0 (DE-627)1756133042 |a RF01.22 |b Niger |k Afrika südlich der Sahara |k Westafrika |k Niger |2 fivr |
936 | f | i | |0 (DE-627)1756136025 |a SG04 |b Erziehung/Bildung/Ausbildung |k Gesellschaft |k Erziehung/Bildung/Ausbildung |2 fivs |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756197059 |0 (DE-615)6603762 |a Niger |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756233896 |0 (DE-615)6601281 |a Bildungswesen |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)175621333X |0 (DE-615)6609857 |a Schule |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756141266 |0 (DE-615)6603827 |a Frauen |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756210721 |0 (DE-615)6607624 |a Genderpolitik |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756188165 |0 (DE-615)6604524 |a Selbsthilfe (Soziale Gruppe) |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756169551 |0 (DE-615)6605656 |a Islam |2 fivt |
938 | 1 | 0 | |0 (DE-627)1756155526 |0 (DE-615)6606044 |a Koloniale Folgeprobleme |2 fivt |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756180709 |0 (DE-615)6604455 |a Kolonialzeit |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756180695 |0 (DE-615)6608714 |a Kolonialverwaltung |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756221391 |0 (DE-615)6600671 |a Sprache |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756212856 |0 (DE-615)6609872 |a Französisch |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)1756215812 |0 (DE-615)6610416 |a Französischsprachige Länder |2 fiva |
938 | 1 | 1 | |0 (DE-627)175619789X |0 (DE-615)6600892 |a Interessen |2 fiva |
951 | |a AR | ||
ELC | |b 1 | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Colonialism,Colonialism,Educational system,Effects,Results,Outcome,After-effects,Gender policy,Islam,Islam,School,School,Self-help,Woman,Adult woman,Women,Women,Women in art |
STB | 0 | 0 | |a Autoassistance,Prise en charge de soi-même,Prise en charge de soi-même,Colonisation,Colonisation,Colonialisme,Colonialisme,Colonialisme (idée politique),Colonialisme (motif),Colonialisme,Effet,Répercussion,Répercussion,Femme,Femme,Femmes,Femmes,Islam,Islam,Politique de genre,Système éducatif,Enseignement,Enseignement,École,École |
STC | 0 | 0 | |a Autoayuda,Colonialismo,Colonialismo,Efecto,Escuela,Escuela,Islam,Islam,Mujer,Mujer,Mujeres,Política de género,Sistema educacional |
STD | 0 | 0 | |a Autoaiuto,Colonialismo,Colonialismo,Donna,Donna,Effetto,Islam,Islam,Istruzione,Politica di genere,Scuola,Scuola |
STE | 0 | 0 | |a 伊斯兰教,伊斯兰教,回教,回教,女人,女人,女残疾人土,妇女,女子,妇女,女子,学校,效果,影响,教育系统,殖民主义,殖民主义,自助,自救 |
STF | 0 | 0 | |a 伊斯蘭教,伊斯蘭教,回教,回教,女人,女人,女殘疾人土,婦女,女子,婦女,女子,學校,效果,影響,教育系統,殖民主義,殖民主義,自助,自救 |
STG | 0 | 0 | |a Autoajuda,Colonialismo,Colonialismo,Efeito,Escola,Escola,Islã,Islã,Mulher,Mulher,Política de gênero,Sistema educacional |
STH | 0 | 0 | |a Воздействие,Гендерная политика,Женщина (мотив),Женщина,Ислам (мотив),Ислам,Колониализм (мотив),Колониализм,Самопомощь,Система образования,Школа (мотив),Школа |
STI | 0 | 0 | |a Αποικιοκρατία (μοτίβο),Αποικιοκρατία,Αυτοβοήθεια,Γυναίκα (μοτίβο),Γυναίκα,Εκπαίδευση,Εκπαιδευτικό σύστημα,Επίδραση,Ισλάμ (μοτίβο),Ισλάμ,Πολιτική των φύλων,Σχολείο (μοτίβο),Σχολείο |
SUB | |a REL | ||
SYE | 0 | 0 | |a Educational system,Bildungssektor,Bildungssystem,Education system,Erziehungssystem,Erziehungswesen,Erziehungswesen , Schulwesen,Schulform,Schulart,Schulsystem,Schulen , Frauen,Frauendarstellung,Frauengestalt,Frauenbild,Erwachsene Frau,Weib,Weibliche Erwachsene,Frauen , Genderpolitik,Gleichstellungspolitik , Islam , Kolonialbestrebungen,Kolonialpolitik,Kolonialisierung , Fortwirken,Nachwirkung,Folge |
SYF | 0 | 0 | |a Staat Niger,République du Niger,Republic of Niger,Republik Niger |