The management and governance of racial integration in public secondary schools in Gauteng
The main purpose of this paper was to establish the effectiveness of school management and governance structures in managing racial integration in public secondary schools. A qualitative study was conducted utilising Critical Race Theory (CRT) and Lewin's Change Management Theory. A sample of g...
VerfasserInnen: | ; ; |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
South African Publ.
2018
|
In: |
Koers
Jahr: 2018, Band: 83, Heft: 1, Seiten: 1-13 |
RelBib Classification: | KBN Subsahara-Afrika NBE Anthropologie ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Critical Race Theory
B Lewin's Change Management Theory B Management B Governance B Racial Integration |
Online Zugang: |
Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) |