Responses to Lucretia B. Yaghjian's Pedagogical challenges in teaching ESOL/multilingual writers in theological education
This article consists of four brief responses to Lucretia B. Yaghjian's Pedagogical challenges in teaching ESOL/Multilingual writers in theological education, published in this issue of the journal.
VerfasserInnen: | ; ; ; ; ; |
---|---|
Beteiligte: | |
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Wiley-Blackwell
[2018]
|
In: |
Teaching theology and religion
Jahr: 2018, Band: 21, Heft: 3, Seiten: 177-184 |
RelBib Classification: | CD Christentum und Kultur FB Theologiestudium ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
ESOL students
B Plagiarism B international theological students B theological writing B non-native speakers B multilingual students |
Online Zugang: |
Vermutlich kostenfreier Zugang Volltext (Verlag) Volltext (doi) |
Zusammenfassung: | This article consists of four brief responses to Lucretia B. Yaghjian's Pedagogical challenges in teaching ESOL/Multilingual writers in theological education, published in this issue of the journal. |
---|---|
ISSN: | 1467-9647 |
Bezug: | Kritik von "Pedagogical challenges in teaching ESOL/Multilingual writers in theological education (2018)"
|
Enthält: | Enthalten in: Teaching theology and religion
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.1111/teth.12439 |