Responses to Lucretia B. Yaghjian's “Pedagogical challenges in teaching ESOL/multilingual writers in theological education”

This article consists of four brief responses to Lucretia B. Yaghjian's “Pedagogical challenges in teaching ESOL/Multilingual writers in theological education,” published in this issue of the journal.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Davidson, Steed V. (VerfasserIn) ; Lee, Hyo-Dong (VerfasserIn) ; Kujawa-Holbrook, Sheryl A. 1956- (VerfasserIn) ; Kyuelna, Ahsah (VerfasserIn) ; Nanko-Fernández, Carmen M. (VerfasserIn) ; Tankersley, Angela Wendy (VerfasserIn)
Beteiligte: Yaghjian, Lucretia B. (VerfasserIn des Bezugswerks)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Wiley-Blackwell [2018]
In: Teaching theology and religion
Jahr: 2018, Band: 21, Heft: 3, Seiten: 177-184
RelBib Classification:CD Christentum und Kultur
FB Theologiestudium
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B ESOL students
B Plagiarism
B international theological students
B theological writing
B non-native speakers
B multilingual students
Online Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (Verlag)
Volltext (doi)
Beschreibung
Zusammenfassung:This article consists of four brief responses to Lucretia B. Yaghjian's “Pedagogical challenges in teaching ESOL/Multilingual writers in theological education,” published in this issue of the journal.
ISSN:1467-9647
Bezug:Kritik von "Pedagogical challenges in teaching ESOL/Multilingual writers in theological education (2018)"
Enthält:Enthalten in: Teaching theology and religion
Persistent identifiers:DOI: 10.1111/teth.12439