Pupils' perceptions of the religious links to terrorism
With the increased requirement to incorporate counter-terrorism measures into the British education system, teachers are now expected to discuss terrorism within the classroom setting. However, this is a challenging endeavour due to the complex nature of the phenomenon, including definitional questi...
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
[publisher not identified]
[2019]
|
In: |
British Journal of religious education
Jahr: 2019, Band: 41, Heft: 1, Seiten: 67-77 |
normierte Schlagwort(-folgen): | B
England
/ Religion
/ Terrorismus
/ Schüler
/ Wahrnehmung
|
RelBib Classification: | AD Religionssoziologie; Religionspolitik CG Christentum und Politik KBF Britische Inseln ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Terrorism
B Education B Religion |
Online Zugang: |
Volltext (Verlag) |