Tätigkeitstheorie und Bildungsbegriff
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Köln
Pahl-Rugenstein
1983
|
In: |
Pahl-Rugenstein-Hochschulschriften Gesellschafts- und Naturwissenschaften (150)
Year: 1983 |
Series/Journal: | Pahl-Rugenstein-Hochschulschriften Gesellschafts- und Naturwissenschaften
150 Pahl-Rugenstein-Hochschulschriften Gesellschafts- und Naturwissenschaften / Fortschritte der Psychologie 6 = 150 [des Gesamtw.] |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Education
B Educational theory B Education / Concept of / Action theory B Education / Concept of / Activity psychology |
Further subjects: | B
Thesis
|
Online Access: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1614042071 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20220615110126.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 850101s1983 xx ||||| m 00| ||ger c | ||
020 | |a 3760951503 |9 3-7609-5150-3 | ||
035 | |a (DE-627)1614042071 | ||
035 | |a (DE-576)008921083 | ||
035 | |a (DE-599)BSZ008921083 | ||
035 | |a (OCoLC)10949446 | ||
035 | |a (OCoLC)10949446 | ||
035 | |a (DE-604)8001176552 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
082 | 0 | |a 370/.1 | |
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DF 3000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19545:761 | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)108905853 |0 (DE-627)504156357 |0 (DE-576)163173540 |4 aut |a Stegemann, Wolfgang |d 1945-2023 | |
109 | |a Stegemann, Wolfgang 1945-2023 |a Stegemann, W. 1945-2023 | ||
245 | 1 | 0 | |a Tätigkeitstheorie und Bildungsbegriff |c Wolfgang Stegemann |
264 | 1 | |a Köln |b Pahl-Rugenstein |c 1983 | |
300 | |a 282 S. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Pahl-Rugenstein-Hochschulschriften Gesellschafts- und Naturwissenschaften |v 150 | |
490 | 1 | |a Pahl-Rugenstein-Hochschulschriften Gesellschafts- und Naturwissenschaften |a Reihe: Fortschritte der Psychologie |v 6 = 150 [des Gesamtw.] | |
502 | |a Zugl.: Bremen, Univ., Diss. | ||
655 | 7 | |a Hochschulschrift |0 (DE-588)4113937-9 |0 (DE-627)105825778 |0 (DE-576)209480580 |2 gnd-content | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4006650-2 |0 (DE-627)106376810 |0 (DE-576)208866450 |2 gnd |a Bildung |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4069468-9 |0 (DE-627)106103407 |0 (DE-576)209176873 |2 gnd |a Bildungstheorie |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
689 | 2 | 0 | |d s |0 (DE-588)4006650-2 |0 (DE-627)106376810 |0 (DE-576)208866450 |2 gnd |a Bildung |
689 | 2 | 1 | |d s |0 (DE-588)4005248-5 |0 (DE-627)106382365 |0 (DE-576)208859918 |2 gnd |a Begriff |
689 | 2 | 2 | |d s |0 (DE-588)4113844-2 |0 (DE-627)104589329 |0 (DE-576)209479817 |2 gnd |a Handlungstheorie |
689 | 2 | |5 (DE-627) | |
689 | 3 | 0 | |d s |0 (DE-588)4006650-2 |0 (DE-627)106376810 |0 (DE-576)208866450 |2 gnd |a Bildung |
689 | 3 | 1 | |d s |0 (DE-588)4005248-5 |0 (DE-627)106382365 |0 (DE-576)208859918 |2 gnd |a Begriff |
689 | 3 | 2 | |d s |0 (DE-588)4137381-9 |0 (DE-627)104584343 |0 (DE-576)209677112 |2 gnd |a Tätigkeitspsychologie |
689 | 3 | |5 (DE-627) | |
751 | |a Bremen |0 (DE-588)4008135-7 |0 (DE-627)106369636 |0 (DE-576)208874569 |4 uvp | ||
830 | 0 | |a Pahl-Rugenstein-Hochschulschriften Gesellschafts- und Naturwissenschaften |v 150 |9 150 |w (DE-627)130275727 |w (DE-576)028456459 |w (DE-600)565958-9 |7 ns | |
830 | 0 | |a Pahl-Rugenstein-Hochschulschriften Gesellschafts- und Naturwissenschaften / Fortschritte der Psychologie |v 6 = 150 [des Gesamtw.] |9 6 |w (DE-627)166846406 |w (DE-576)008880220 |w (DE-600)320396-7 |7 ns | |
856 | 4 | 2 | |u http://digitale-objekte.hbz-nrw.de/webclient/DeliveryManager?pid=2612277&custom_att_2=simple_viewer |x Verlag |y Tätigkeitstheorie und Bildungsbegriff |3 Inhaltsverzeichnis |
936 | r | v | |a DF 3000 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Systematische Pädagogik |k Philosophie und Theorie der Pädagogik und der Erziehungsstile, Reformpädagogik |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270707000 |0 (DE-625)rvk/19545:761 |0 (DE-576)200707000 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3180366818 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1614042071 | ||
LOK | |0 005 20110715141254 | ||
LOK | |0 008 110715||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 541 |e 86/1517 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c Cb 230 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Action theory,Activity psychology,Tätigkeitspsychologie,Tätigkeitspsychologie,Concept of,Idea,Conception,Education,Learning,Culture,Education in art,Education in literature,Educational theory,Educational ideology |
STB | 0 | 0 | |a Concept,Terme,Terme,Psychologie de l'activité,Théorie de l'action,Théorie de l’éducation,Éducation,Culture,Culture |
STC | 0 | 0 | |a Educación,Psicología de la actividad,Teoría de la acción,Teoría educacional,Término,Concepto,Concepto |
STD | 0 | 0 | |a Concetto,Istruzione,Psicologia dell'attività,Teoria dell'attività,Teoria dell'attività,Teoria dell'azione,Teoria dell'istruzione |
STE | 0 | 0 | |a 教育,修养,教育理论,教育哲学,概念,行动理论,行为理论 |
STF | 0 | 0 | |a 教育,修養,教育理論,教育哲學,概念,行動理論,行為理論 |
STG | 0 | 0 | |a Educação,Psicologia da atividade,Teoria da ação,Teoria educacional,Termo,Conceito,Conceito |
STH | 0 | 0 | |a Образование,Понятие,Психология деятельности,Теория действия,Теория образования |
STI | 0 | 0 | |a Eκπαιδευτική θεωρία,Έννοια,Εκπαίδευση,Παιδεία,Θεωρία δράσης,Ψυχολογία της δραστηριότητας,Θεωρία της δραστηριότητας |
SUB | |a REL | ||
SYG | 0 | 0 | |a Education , Bildung,Bildungsideologie,Erziehungstheorie , Education , Konzept , Soziologie - Handlungstheorie,Aktionstheorie , Education , Konzept , Tätigkeitstheorie |