Kontaktzone Wirtschaft: Kommunikation in islamischen Kontexten erfolgreich gestalten

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Bibliographic Details
Contributors: Boltres-Streeck, Klaus 1962- (Editor)
Format: Print Book
Language:German
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Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Berlin Verlag Dr. Köster März 2016
In: Perspektiven der Wirtschaftskommunikation (Band 12)
Year: 2016
Edition:1. Auflage
Series/Journal:Perspektiven der Wirtschaftskommunikation Band 12
Standardized Subjects / Keyword chains:B Enterprise culture / Intercultural management / Cultural contact / Islam
Further subjects:B Konsumgütermarketing
B Old-age assistance
B Target audience
B Islamisches Finanzsystem
B Intercultural management
B Interne Kommunikation
B Fashion
B Muslime
B Interkulturelle Beziehungen
B Economy
B Islam
B Consumer goods
B Sozialwirtschaft
B Music production
B Economic behavior
B Service rendered
B Enterprise culture
B Germany
Online Access: Table of Contents

MARC

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250 |a 1. Auflage 
264 1 |a Berlin  |b Verlag Dr. Köster  |c März 2016 
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500 |a Enthält 11 Beiträge 
500 |a Literaturverzeichnis: Seite 200 
601 |a Wirtschaft 
601 |a Kommunikation 
601 |a Kontext 
601 |a Gestaltung 
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889 |w (DE-627)847063011 
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936 r v |a QP 305  |b Internationale Unternehmen  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Unternehmensführung  |k Internationale Unternehmen  |0 (DE-627)1271478544  |0 (DE-625)rvk/141851:  |0 (DE-576)201478544 
936 r v |a QG 810  |b Syrien, Libanon, Jordanien, Saudi-Arabien, Jemen, Golfstaaten, Kuwait, Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan  |k Wirtschaftskunde und Allgemeines. Länderstatistisches und regionalstatistisches Material. Wirtschaftspolitik (einschließlich Stellungnahmen dazu) in einzelnen Ländern  |k Asien  |k Syrien, Libanon, Jordanien, Saudi-Arabien, Jemen, Golfstaaten, Kuwait, Irak, Iran, Afghanistan, Pakistan  |0 (DE-627)1271517647  |0 (DE-625)rvk/141519:  |0 (DE-576)201517647 
936 b k |a 15.76  |j Vorderer und mittlerer Orient  |x Geschichte  |0 (DE-627)181571064 
936 b k |a 85.09  |j Unternehmensorganisation  |0 (DE-627)181570378 
936 b k |a 05.12  |j Kommunikationsprozesse  |0 (DE-627)106403702 
936 f i |0 (DE-627)1756131678  |a RA05.01  |b Deutschland  |k Europa  |k Mitteleuropa  |k Deutschland  |2 fivr 
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936 f i |0 (DE-627)1756136092  |a SG09  |b Religion/Religionsgemeinschaften  |k Gesellschaft  |k Religion/Religionsgemeinschaften  |2 fivs 
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REF |a Servicemanagement 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Consumer goods,Cultural contact,Intercultural contact,Interethnic relations,Economic behavior,Economic activity,Economy,Economy,Economic life,Enterprise culture,Business culture,Firm culture,Fashion,Fashion,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,Germany,German Democratic Republic,Germany,Federal Republic of Germany,Germany,Soviet Occupation Zone,Germany,Germany,French Occupation Zone,Intercultural management,Islam,Islam,Music production,Old-age assistance,Service rendered,Target audience 
STB 0 0 |a Allemagne,Allemagne,Assistance aux personnes âgées,Bien de consommation,Comportement économique,Contact culturel,Culture d'entreprise,Groupe cible,Islam,Islam,Management interculturel,Mode,Mode,Prestation de service,Production musicale,Économie,Économie 
STC 0 0 |a Alemania,Alemania,Asistencia a ancianos,Bien de consumo,Comportamiento económico,Contacto cultural,Cultura empresarial,Economía,Economía,Gestión intercultural,Grupo objetivo,Islam,Islam,Moda,Moda,Prestación de servicios,Producción musical 
STD 0 0 |a Assistenza agli anziani,Bene di consumo,Comportamento economico,Contatto culturale,Cultura aziendale,Economia,Economia,Germania,Germania,Gestione interculturale,Islam,Islam,Moda,Moda,Produzione musicale,Servizio,Target,Gruppo target,Gruppo target 
STE 0 0 |a 企业文化,伊斯兰教,伊斯兰教,回教,回教,德国,德国,所提供的服务,所提供的服事,文化接触,文化联系,时装,流行式样,时尚,经济,经济行为,长者援助,长者支援,老人援助 
STF 0 0 |a 企業文化,伊斯蘭教,伊斯蘭教,回教,回教,制成品,德國,德國,所提供的服務,所提供的服事,文化接觸,文化聯繫,時裝,流行式樣,時尚,經濟,經濟行為,長者援助,長者支援,老人援助 
STG 0 0 |a Alemanha,Alemanha,Assistência a idosos,Bem de consumo,Comportamento econômico,Contato cultural,Cultura empresarial,Economia,Economia,Gestão intercultural,Grupo-alvo,Islã,Islã,Moda,Moda,Prestação de serviços,Produção musical 
STH 0 0 |a Выполнение работы,Услуги,Германия (ГДР, мотив),Германия (мотив),Ислам (мотив),Ислам,Культура предприятия,Культурный контакт,Межкультурный менеджмент,Мода (мотив),Мода,Музыкальная продукция,Помощь пожилым людям,Потребительские товары,Целевая группа,Экономика (мотив),Экономика,Экономическое поведение 
STI 0 0 |a Βοήθεια για τους ηλικιωμένους,Γερμανία (ΛΔΓ, μοτίβο),Γερμανία (μοτίβο),Διαπολιτισμικό μάνατζμεντ,Διαπολιτισμική διοίκηση,Επιχειρηματική κουλτούρα,Εταιρική κουλτούρα,Ισλάμ (μοτίβο),Ισλάμ,Καταναλωτικό αγαθό,Μουσική παραγωγή,Μόδα (μοτίβο),Μόδα,Οικονομία (μοτίβο),Οικονομία,Οικονομική συμπεριφορά,Ομάδα-στόχος,Πολιτισμική επαφή,Υπηρεσία,Παροχή υπηρεσίας 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Cross-cultural relations,Clash of civilizations,Cross-cultural communication,Cross-cultural conflict,Intercultural communication,Intercultural conflict,Intercultural relations,Interkulturelle Kommunikation,Interkultureller Konflikt,Kampf der Kulturen,Kulturelle Beziehungen,Kulturelle Zusammenarbeit,Multicultural communication,Multicultural relations,Multikulturelle Beziehungen,Multikulturelle Kommunikation , Islam , Muslims,Mohammedaner,Moslems,Musliminnen , Corporate culture,Corporate identity,Leitbild des Betriebs,Managementphilosophie,Mission statement,Organisational culture,Organisationskultur,Organizational culture,Organizational identity,Unternehmensidentität,Unternehmensleitbild,Unternehmensphilosophie,Firmenkultur,Unternehmen,Corporate Culture , Social economy,Gemeinwirtschaft,Social business,Social enterprise,Social entrepreneur,Social entrepreneurship,Solidarische Ökonomie,Solidarity economy,Solidarwirtschaft,Soziale Einrichtung,Soziale Infrastruktur,Sozialunternehmen,Sozialunternehmer , Altenbetreuung,Altenfürsorge,Altersfürsorge,Altershilfe , Kleidermode,Kleidermode , Musikschaffen , BRD,Bundesrepublik Deutschland,DDR,Deutsche Demokratische Republik,Germany,Amerikanische Zone Deutschlands,BRD,Britische Zone Deutschlands,Bundesrepublik Deutschland,Französische Zone Deutschlands,Vereinigtes Wirtschaftsgebiet Deutschlands , Vereinigtes Wirtschaftsgebiet,Bizone,Verwaltung des Vereinigten Wirtschaftsgebietes,Britische Zone,British occupation zone,Britische Besatzungszone,British Zone of Control,Britisches Kontrollgebiet,British Element,Britisches Element,Amerikanische Zone,American occupation zone,Amerikanische Besatzungszone,ABZ,United States Area of Control,Amerikanisches Kontrollgebiet,U.S. zone of occupation,United States Zone,U.S. Zone,US-Zone,Westzonen,Westliche Besatzungszonen,Trizone,Französische Zone,Zone Française d'Occupation,Französische Besatzungszone,ZFO,Länder,Westliche Bundesländer,Alte Bundesländer,Deutschland,Westdeutschland,Deutschland,Östliche Bundesländer,Neue Bundesländer,Länder,Deutschland,Ostdeutschland,Deutschland,Deutschland,Sowjetische Zone,Russische Zone,Sowjetische Besatzungszone,Russische Besatzungszone,Sowjetische Besatzungszone Deutschlands,Sowjetische Besatzungszone in Deutschland,Sowjetisch Besetzte Zone,Sowjetzone,Ostzone,SBZ,Alemanha,Alemania,Allemagne,Almanija,Almāniyā,Bondsrepubliek Duitsland,BRD,BRD,Bundesrepublik Deutschland,Deutschland,Deutschland,Federal Republic of Germany,Förbundsrepubliken Tyskland,Förbundsrepublikken Tyskland,FRG,Germany,Németországi Szövetségi Kőztársaság,Niemiecka Republika Federalna Niemiecka Republika Federalna,NRF,Repubblica Federale di Germania,Republic of Germany,República Federal da Alemanha,República Federal de Alemania,Republik Federasi Djerman,Republika Federalna Niemiec,République Fédérale d'Allemagne,RFN,Saksan Liittotasavalta,Westdeutschland,Deutsche Demokratische Republik,DDR,Deutschland,German Democratic Republic,GDR,République Démocratique Allemande,RDA,Germanskaja Demokratičeskaja Respublika,Demokratičeskaja Respublika,Democratic Republic,Demokratische Republik,Niemiecka Republika Demokratyczna,NRD,Ǧumhūrīyat Almāniyā ad-Dīmuqrāṭīya,República Democrática Alemana,Saksan Demokraattisen Tasavallan,Repubblica Democratica Tedesca,Mitteldeutschland,Ostdeutschland,East Germany,Ostzone,Deutsche Länder,Germany,Heiliges Römisches Reich,Rheinbund,Deutscher Bund,Norddeutscher Bund,Deutsches Reich,Deutschland,Deutschland,BRD,Federal Republic of Germany,Republic of Germany,Allemagne,Ǧumhūrīyat Almāniyā al-Ittiḥādīya,Bundesrepublik Deutschland,BRD,Niemcy,République Fédérale d'Allemagne,Repubblica Federale di Germania,Germanija,Federativnaja Respublika Germanija,FRG,Deyizhi-Lianbang-Gongheguo , Islam , Unternehmen,Multikulturelles Management,Transkulturelles Management , Wirtschaftsleben,Ökonomie , Wirtschaftsverhalten,Wirtschaftliches Handeln,Wirtschaftshandeln , Corporate culture,Corporate identity,Leitbild des Betriebs,Managementphilosophie,Mission statement,Organisational culture,Organisationskultur,Organizational culture,Organizational identity,Unternehmensidentität,Unternehmensleitbild,Unternehmensphilosophie,Firmenkultur,Unternehmen,Corporate Culture , Service , Zielgruppen 
SYF 0 0 |a BRD,Bundesrepublik Deutschland,DDR,Deutsche Demokratische Republik,Germany,Amerikanische Zone Deutschlands,BRD,Britische Zone Deutschlands,Bundesrepublik Deutschland,Französische Zone Deutschlands,Vereinigtes Wirtschaftsgebiet Deutschlands , Vereinigtes Wirtschaftsgebiet,Bizone,Verwaltung des Vereinigten Wirtschaftsgebietes,Britische Zone,British occupation zone,Britische Besatzungszone,British Zone of Control,Britisches Kontrollgebiet,British Element,Britisches Element,Amerikanische Zone,American occupation zone,Amerikanische Besatzungszone,ABZ,United States Area of Control,Amerikanisches Kontrollgebiet,U.S. zone of occupation,United States Zone,U.S. Zone,US-Zone,Westzonen,Westliche Besatzungszonen,Trizone,Französische Zone,Zone Française d'Occupation,Französische Besatzungszone,ZFO,Länder,Westliche Bundesländer,Alte Bundesländer,Deutschland,Westdeutschland,Deutschland,Östliche Bundesländer,Neue Bundesländer,Länder,Deutschland,Ostdeutschland,Deutschland,Deutschland,Sowjetische Zone,Russische Zone,Sowjetische Besatzungszone,Russische Besatzungszone,Sowjetische Besatzungszone Deutschlands,Sowjetische Besatzungszone in Deutschland,Sowjetisch Besetzte Zone,Sowjetzone,Ostzone,SBZ,Alemanha,Alemania,Allemagne,Almanija,Almāniyā,Bondsrepubliek Duitsland,BRD,BRD,Bundesrepublik Deutschland,Deutschland,Deutschland,Federal Republic of Germany,Förbundsrepubliken Tyskland,Förbundsrepublikken Tyskland,FRG,Germany,Németországi Szövetségi Kőztársaság,Niemiecka Republika Federalna Niemiecka Republika Federalna,NRF,Repubblica Federale di Germania,Republic of Germany,República Federal da Alemanha,República Federal de Alemania,Republik Federasi Djerman,Republika Federalna Niemiec,République Fédérale d'Allemagne,RFN,Saksan Liittotasavalta,Westdeutschland,Deutsche Demokratische Republik,DDR,Deutschland,German Democratic Republic,GDR,République Démocratique Allemande,RDA,Germanskaja Demokratičeskaja Respublika,Demokratičeskaja Respublika,Democratic Republic,Demokratische Republik,Niemiecka Republika Demokratyczna,NRD,Ǧumhūrīyat Almāniyā ad-Dīmuqrāṭīya,República Democrática Alemana,Saksan Demokraattisen Tasavallan,Repubblica Democratica Tedesca,Mitteldeutschland,Ostdeutschland,East Germany,Ostzone,Deutsche Länder,Germany,Heiliges Römisches Reich,Rheinbund,Deutscher Bund,Norddeutscher Bund,Deutsches Reich,Deutschland,Deutschland,BRD,Federal Republic of Germany,Republic of Germany,Allemagne,Ǧumhūrīyat Almāniyā al-Ittiḥādīya,Bundesrepublik Deutschland,BRD,Niemcy,République Fédérale d'Allemagne,Repubblica Federale di Germania,Germanija,Federativnaja Respublika Germanija,FRG,Deyizhi-Lianbang-Gongheguo 
SYG 0 0 |a Corporate culture,Corporate identity,Leitbild des Betriebs,Managementphilosophie,Mission statement,Organisational culture,Organisationskultur,Organizational culture,Organizational identity,Unternehmensidentität,Unternehmensleitbild,Unternehmensphilosophie,Firmenkultur,Unternehmen,Corporate Culture , Unternehmen,Multikulturelles Management,Transkulturelles Management , Interkulturelle Kommunikation,Interkultureller Austausch,Interkultureller Kontakt,Kulturbegegnung,Kulturberührung,Interethnik,Interethnische Beziehungen,Interkulturelle Kommunikation,Interkultureller Austausch,Interkultureller Kontakt,Kulturbegegnung,Kulturberührung,Interethnik,Interethnische Beziehungen , Islam