Islamic schools in the United States and England: implications for integration and social cohesion
Authors: | ; |
---|---|
Format: | Electronic/Print Article |
Language: | English |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Sage
[2015]
|
In: |
Social compass
Year: 2015, Volume: 62, Issue: 4, Pages: 556-569 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
USA
/ Great Britain
/ Muslim
/ Denominational school
/ Social integration
|
RelBib Classification: | BJ Islam KBF British Isles KBQ North America |
Online Access: |
Volltext (doi) |
MARC
LEADER | 00000caa a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1638738998 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20170426112149.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 160121s2015 xx ||||| 00| ||eng c | ||
024 | 7 | |a 10.1177/0037768615602149 |2 doi | |
035 | |a (DE-627)1638738998 | ||
035 | |a (DE-576)45444401X | ||
035 | |a (DE-599)BSZ45444401X | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rda | ||
041 | |a eng | ||
084 | |a 0 |a 1 |2 ssgn | ||
100 | 1 | |e VerfasserIn |0 (DE-588)1081486503 |0 (DE-627)846199297 |0 (DE-576)303683821 |4 aut |a Hussain, Serena | |
109 | |a Hussain, Serena | ||
245 | 1 | 0 | |a Islamic schools in the United States and England |b implications for integration and social cohesion |c Serena Hussain (Coventry University, UK, Jen’nan Ghazal Read, Duke University, USA) |
264 | 1 | |c [2015] | |
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
601 | |a England | ||
652 | |a BJ:KBF:KBQ | ||
689 | 0 | 0 | |d g |0 (DE-588)4078704-7 |0 (DE-627)106076612 |0 (DE-576)209209682 |2 gnd |a USA |
689 | 0 | 1 | |d g |0 (DE-588)4022153-2 |0 (DE-627)104665513 |0 (DE-576)208942076 |2 gnd |a Großbritannien |
689 | 0 | 2 | |d s |0 (DE-588)4040921-1 |0 (DE-627)106221205 |0 (DE-576)209042680 |2 gnd |a Muslim |
689 | 0 | 3 | |d s |0 (DE-588)4005377-5 |0 (DE-627)104123605 |0 (DE-576)208860487 |2 gnd |a Bekenntnisschule |
689 | 0 | 4 | |d s |0 (DE-588)4077570-7 |0 (DE-627)106079751 |0 (DE-576)209205660 |2 gnd |a Soziale Integration |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
700 | 1 | |e VerfasserIn |0 (DE-588)1081486724 |0 (DE-627)846199548 |0 (DE-576)263719154 |4 aut |a Read, Jen'nan Ghazal |d 1972- | |
773 | 0 | 8 | |i Enthalten in |t Social compass |d London [u.a.] : Sage, 1953 |g 62(2015), 4, Seite 556-569 |w (DE-627)129068519 |w (DE-600)1570-2 |w (DE-576)01440009X |x 0037-7686 |7 nnns |
773 | 1 | 8 | |g volume:62 |g year:2015 |g number:4 |g pages:556-569 |
856 | |u https://doi.org/10.1177/0037768615602149 |x doi |3 Volltext | ||
951 | |a AR | ||
ELC | |a 1 |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3298540994 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1638738998 | ||
LOK | |0 005 20160128134228 | ||
LOK | |0 008 160121||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-Tue135 |c DE-627 |d DE-Tue135 | ||
LOK | |0 092 |o n | ||
LOK | |0 852 |a DE-Tue135 | ||
LOK | |0 852 1 |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a ixzs | ||
LOK | |0 936ln |0 1442049227 |a KBQ | ||
LOK | |0 936ln |0 1442044888 |a KBF | ||
LOK | |0 936ln |0 1442043539 |a BJ | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Denominational school,Confessional school,Great Britain,United Kingdom,Muslim,Muslim,Mohammedan,Moslem,Social integration,Social integration,USA,Middle West,USA,USA,USA,USA,USA,USA,America,Confederate States of America,Midwest |
STB | 0 | 0 | |a Intégration sociale,Musulman,Musulman,École confessionnelle |
STC | 0 | 0 | |a Escuela confesional,Integración social,Musulmán,Musulmán |
STD | 0 | 0 | |a Integrazione sociale,Musulmano,Musulmano,Scuola confessionale |
STE | 0 | 0 | |a 教派学校,穆斯林,穆斯林 |
STF | 0 | 0 | |a 教派學校,穆斯林,穆斯林 |
STG | 0 | 0 | |a Escola confessional,Integração social,Muçulmano,Muçulmano |
STH | 0 | 0 | |a Мусульманин (мотив),Мусульманин,Социальная интеграция,Школа исповедания |
STI | 0 | 0 | |a Κατηχητικό Σχολείο,Κοινωνική ένταξη,Μουσουλμάνος (μοτίβο),Μουσουλμάνος |
SUB | |a REL | ||
SYG | 0 | 0 | |a United States,United States of America,Vereinigte Staaten,Vereinigte Staaten von Amerika , United States of America,Vereinigte Staaten von Amerika,Amerika <USA>,USA,USA,Nord,Nördliche Vereinigte Staaten,Mittlerer Westen,USA,Middle West,Mittelwesten,Midwest,USA,Südost,Südöstliche Vereinigte Staaten,USA,Ost,Östliche Vereinigte Staaten,Nordwestamerika,USA,Nordwest,Pazifischer Nordwesten,Südwestliche USA,USA,Südweststaaten,Südwestliche Vereinigte Staaten,USA,Südwest,United States of America,Vereinigte Staaten von Amerika,Amerika <USA>,USA,West,Westliche Vereinigte Staaten,USA,Nordost,Nordöstliche Vereinigte Staaten,Nordamerikanische Südstaaten,Konföderierte Staaten von Amerika,Confederate States of America,Südliche Vereinigte Staaten,Südatlantische Staaten,Südöstliche Staaten,United States of America,Vereinigte Staaten von Amerika,Nordamerika,Amerika,United States,United States of America,Etats Unis,Etats-Unis,Vereinigte Staaten,Estados Unidos de America,EEUU,Vereinigte Staaten von Nordamerika,Soedinennye Štaty Ameriki,SŠA,Stany Zjednoczone Ameryki Północnej,Hēnōmenai Politeiai tēs Boreiu Amerikēs,Hēnōmenes Politeies tēs Amerikēs,HēPA,Ēnōmenes Politeies tēs Amerikēs,ĒPA,Meiguo,Etats-Unis d'Amérique,US , United Kingdom,Great Britain,UK (United Kingdom),Vereinigtes Königreich , Vereinigtes Königreich von Großbritannien und Nordirland,Großbritannien und Nordirland,England,UK,Angleterre,Brīṭāniyā al-ʿUẓmā,Brīṭāniya 'l-ʿUẓmā,Vereinigtes Königreich Großbritannien und Nordirland,United Kingdom,United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland,Great Britain,Grande Bretagne,British Isles,United Kingdom of Great Britain and Ireland,Royaume-Uni,Gran Bretagna,UK,U.K.,GB,England,Grande-Bretagne,Grossbritannien,British Empire,Britisches Reich , Muslimin,Muslime,Mohammedaner,Mohammedanerin,Moslem,Muselman,Muselmann,Moslemische Frau,Muslimische Frau,Muslima,Moslemin,Mosliminnen,Moslem,Mohammedaner,Muselman,Muselmann,Muslime , Konfessionsschule,Konfessionelle Schule , Integration <Soziologie>,Gesellschaftliche Integration,Soziale Eingliederung |
TIM | |a 100017070101_100020241231 |b 1707 - 2024 |