Islam, China and the internet: negotiating residual cyberspace between hegemonic patriotism and connectivity to the Ummah
Publié dans: | Journal of Muslim minority affairs |
---|---|
Auteur principal: | |
Type de support: | Imprimé Article |
Langue: | Anglais |
Vérifier la disponibilité: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Publié: |
Routledge
2010
|
Dans: |
Journal of Muslim minority affairs
Année: 2010, Volume: 30, Numéro: 1, Pages: 63-79 |
Sujets non-standardisés: | B
Religious identity
B Nationalism B Volksrepublik China Muslime Religiöse Bevölkerungsgruppe Internet Wirkung von Massenmedien Identity Islam Nationalism Politische / gesellschaftliche Mobilisierung Bestimmungsfaktoren B Islam B China B Cause B Effect B Internet B Mass media B Population group B Identity B Muslim |
ISSN: | 1360-2004 |
---|---|
Contient: | In: Journal of Muslim minority affairs
|