Libro sobre la buena enseñanza y educación de los jóvenes (1584) = De puerorum disciplina et recta educatione liber
Subtitles: | De puerorum disciplina et recta educatione liber |
---|---|
Main Author: | |
Contributors: | |
Format: | Print Book |
Language: | Spanish Latin |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Madrid
Biblioteca de Autores Cristianos
2018
Madrid Universidad Nacional de Educación a Distancia 2018 |
In: |
Collectio scriptorum mediaevalium et renascentium (13)
Year: 2018 |
Series/Journal: | Collectio scriptorum mediaevalium et renascentium
13 Biblioteca de autores cristianos 752 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Humanism
/ Educational theory
/ Pedagogics
|
Further subjects: | B
Spring
|
Online Access: |
Table of Contents Blurb Literaturverzeichnis |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1644216760 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20240510192628.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 181112s2018 xx ||||| 00| ||spa c | ||
020 | |a 9788422020387 |c ISBN BAC |9 978-84-220-2038-7 | ||
020 | |a 9788436264777 |c ISBN UNED |9 978-84-362-6477-7 | ||
035 | |a (DE-627)1644216760 | ||
035 | |a (DE-576)513601074 | ||
035 | |a (DE-599)HEB437403068 | ||
035 | |a (OCoLC)1056252660 | ||
035 | |a (OCoLC)1056252660 | ||
035 | |a (ZDB-21-EIL)4381274 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rda | ||
041 | |a spa |a lat | ||
050 | 0 | |a LB | |
082 | 0 | |a 370 |2 14 | |
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a 80.01 |2 bkl | ||
100 | 1 | |e VerfasserIn |0 (DE-588)129426989 |0 (DE-627)396450660 |0 (DE-576)297654632 |4 aut |a Fongers, Jan |d 1546-1612 | |
109 | |a Fongers, Jan 1546-1612 |a Fungerius, Joannes 1546-1612 |a Funguerio, Juan 1546-1612 |a Funger, Johann 1546-1612 |a Fungerus, Ioannes 1546-1612 |a Fungerus, Joanne 1546-1612 |a Fungeri, Johannes 1546-1612 |a Fungerus, Joannes 1546-1612 |a Fongerus, Johannes 1546-1612 |a Fungerus, Johannes 1546-1612 |a Funger, Johannes 1546-1612 |a Fungerius, Ioannes 1546-1612 | ||
240 | 1 | 0 | |a De puerorum disciplina et recta educatione liber |
245 | 1 | 0 | |a Libro sobre la buena enseñanza y educación de los jóvenes (1584) |b = De puerorum disciplina et recta educatione liber |c Juan Funguero ; introducción y estudio preliminar de Beatriz Comella Gutiérrez ; traducción y notas de Virgilio Rodríguez García |
246 | 3 | 1 | |a De puerorum disciplina et recta educatione liber |
264 | 1 | |a Madrid |b Biblioteca de Autores Cristianos |c 2018 | |
264 | 1 | |a Madrid |b Universidad Nacional de Educación a Distancia |c 2018 | |
300 | |a XLVIII, 635 Seiten | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Collectio scriptorium mediaevalium et renascentium |v 13 | |
490 | 1 | |a BAC |v 752 | |
500 | |a With facing Latin text | ||
500 | |a Spanish, Latin | ||
546 | |a Text des Werkes in lateinisch und spanisch, Einleitung und Anmerkungen spanisch | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f SSG |x XA-DE-BW |2 pdager |5 DE-21 | |
655 | 7 | |a Quelle |0 (DE-588)4135952-5 |0 (DE-627)105661236 |0 (DE-576)209665084 |2 gnd-content | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4026140-2 |0 (DE-627)104483946 |0 (DE-576)208965130 |2 gnd |a Humanismus |
689 | 0 | 1 | |d s |0 (DE-588)4069468-9 |0 (DE-627)106103407 |0 (DE-576)209176873 |2 gnd |a Bildungstheorie |
689 | 0 | 2 | |d s |0 (DE-588)4044302-4 |0 (DE-627)106206168 |0 (DE-576)209060174 |2 gnd |a Pädagogik |
689 | 0 | |5 (DE-627) | |
700 | 1 | |e VerfasserIn einer Einleitung |e VerfasserIn von ergänzendem Text |0 (DE-588)1057063061 |0 (DE-627)795597770 |0 (DE-576)413797325 |4 win |4 wst |a Comella, Beatriz |d 1958- | |
700 | 1 | |e ÜbersetzerIn |e VerfasserIn von ergänzendem Text |0 (DE-627)156184764X |0 (DE-576)491847645 |4 trl |4 wst |a Rodríguez García, Virgilio | |
830 | 0 | |a Collectio scriptorum mediaevalium et renascentium |v 13 |9 13 |w (DE-627)79555723X |w (DE-576)286574802 |w (DE-600)2784079-7 |7 ns | |
830 | 0 | |a Biblioteca de autores cristianos |v 752 |9 752 |w (DE-627)357869893 |w (DE-576)005105862 |w (DE-600)194341-8 |7 ns | |
856 | 4 | 2 | |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz513601074inh.htm |m V:DE-576;B:DE-21 |q application/pdf |v 20181128135256 |3 Inhaltsverzeichnis |
856 | 4 | 2 | |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz513601074kla.htm |m V:DE-576;B:DE-21 |q application/pdf |v 20181128135257 |3 Klappentext |
856 | 4 | 2 | |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz1644216760ref.htm |m V:DE-576 |m B:DE-21 |v 20230915193225 |3 Literaturverzeichnis |
936 | b | k | |a 80.01 |j Geschichte der Pädagogik und Erziehung |q DA3 |0 (DE-627)106414429 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 |t 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3310490297 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 1644216760 | ||
LOK | |0 005 20181120151804 | ||
LOK | |0 008 181112||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21 |c DE-627 |d DE-21 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21 | ||
LOK | |0 852 1 |c 58 A 7307 |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a theo | ||
LOK | |0 936ln |a t3.4 | ||
LOK | |0 938 |a 1811 |f 2 | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Educational theory,Educational ideology,Humanism,Pedagogics,Pedagogics,Pedagogy,Education science,Paedagogy,Paedagogics,Education |
STB | 0 | 0 | |a Humanisme,Pédagogie,Pédagogie,Théorie de l’éducation |
STC | 0 | 0 | |a Humanismo,Pedagogía,Pedagogía,Teoría educacional |
STD | 0 | 0 | |a Pedagogia,Pedagogia,Teoria dell'istruzione,Umanesimo |
STE | 0 | 0 | |a 人文主义,人道主义,人本主义,教育学,教育理论,教育哲学 |
STF | 0 | 0 | |a 人文主義,人道主義,人本主義,教育學,教育理論,教育哲學 |
STG | 0 | 0 | |a Humanismo,Pedagogia,Pedagogia,Teoria educacional |
STH | 0 | 0 | |a Гуманизм,Педагогика (мотив),Педагогика,Теория образования |
STI | 0 | 0 | |a Eκπαιδευτική θεωρία,Ανθρωπισμός,Ουμανισμός,Παιδαγωγική (μοτίβο),Παιδαγωγική |
SUB | |a REL | ||
SYG | 0 | 0 | |a Frühhumanismus,Späthumanismus , Bildung,Bildungsideologie,Erziehungstheorie , Erziehungswissenschaft,Erziehungswissenschaften,Erziehungswissenschaft,Pädagogischer Prozess,Erziehungswissenschaften |