Intuition - Befreiung aus der Gefangenschaft des Beurteilungsdilemmas?: Perspektiven aus dem Deutschunterricht

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Heinze, Norbert (Author)
Format: Print Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: De Gruyter 2008
In: Zeitschrift für Pädagogik und Theologie
Year: 2008, Volume: 60, Issue: 4, Pages: 330-340
Standardized Subjects / Keyword chains:B Grading student's performance / German teaching
RelBib Classification:ZF Education

MARC

LEADER 00000caa a22000002 4500
001 1645988791
003 DE-627
005 20220616123519.0
007 tu
008 160405s2008 xx ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)1645988791 
035 |a (DE-576)466798016 
035 |a (DE-599)BSZ466798016 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
084 |a 1  |2 ssgn 
100 1 |a Heinze, Norbert  |4 aut 
245 1 0 |a Intuition - Befreiung aus der Gefangenschaft des Beurteilungsdilemmas?  |b Perspektiven aus dem Deutschunterricht 
264 1 |c 2008 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
601 |a Intuition 
601 |a Befreiung 
601 |a Gefangenschaft 
601 |a Perspektive 
652 |a ZF 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4077202-0  |0 (DE-627)106080873  |0 (DE-576)209204338  |2 gnd  |a Schulleistungsmessung 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4011975-0  |0 (DE-627)106350390  |0 (DE-576)208896384  |2 gnd  |a Deutschunterricht 
689 0 |5 (DE-627) 
773 0 8 |i In  |t Zeitschrift für Pädagogik und Theologie  |d Berlin : De Gruyter, 1998  |g 60(2008), 4, Seite 330-340  |w (DE-627)242920446  |w (DE-600)1424110-9  |w (DE-576)065483332  |x 1437-7160  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:60  |g year:2008  |g number:4  |g pages:330-340 
935 |a mteo 
936 u w |d 60  |j 2008  |e 4  |h 330-340 
951 |a AR 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3316382321 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1645988791 
LOK |0 005 20160405151036 
LOK |0 008 160404||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a ixzs  |a ixmi 
LOK |0 936ln  |0 1442053712  |a ZF 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a German teaching,German language teaching,German lessons,German,German,Grading student's performance,Performance appraisal,Educational evaluation,School performance measurement 
STB 0 0 |a Enseignement de l'allemand,Mesure des résultats scolaires 
STC 0 0 |a Alemán,Medición de los rendimientos escolares 
STD 0 0 |a Insegnamento del tedesco,Tedesco (materia scolastica),Tedesco,Valutazione dei risultati scolastici 
STE 0 0 |a 学生表现评核,在校表现评核,德语课,德语教学 
STF 0 0 |a 學生表現評核,在校表現評核,德語課,德語教學 
STG 0 0 |a Alemão,Medição dos resultados escolares 
STH 0 0 |a Измерение школьных достижений,Урок немецкого языка 
STI 0 0 |a Αξιολόγηση των σχολικών επιδόσεων,Διδασκαλία γερμανικών,Μάθημα γερμανικών 
SUB |a REL 
SYG 0 0 |a Lernstand,Beurteilung,Beurteilung,Leistungsbeurteilung,Leistungsmessung,Leistungsprüfung,Schülerkompetenz,Schülerleistung,Schülerleistungsmessung,Schulleistung,Schulleistung,Schulleistungsbeurteilung,Schulleistungsdiagnostik , Deutsch,Deutschdidaktik,Deutsch