Role-playing Simulation as an Avenue for History of Science Awareness

The author relates his experiences being involved playing in role-playing game Reacting to the Past, while at Roanoke College.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Fleenor, Matthew C. (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Sixteenth Century Journal Publishers, Inc. [2019]
In: The sixteenth century journal
Jahr: 2019, Band: 50, Heft: 4, Seiten: 1149-1154
RelBib Classification:KAA Kirchengeschichte
TA Geschichte
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B ROANOKE College (Roanoke, Va.)
B Role playing
B EDUCATIONAL games
B HISTORY education
B ROLEPLAYING games
Beschreibung
Zusammenfassung:The author relates his experiences being involved playing in role-playing game Reacting to the Past, while at Roanoke College.
ISSN:2326-0726
Enthält:Enthalten in: The sixteenth century journal