Understanding Epistemological Debates in the Humanities and Social Sciences Can Aid in Model Development: Modeling Interpretive and Explanatory Theories

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Lane, Justin E. (VerfasserIn)
Medienart: Druck Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Springer 2019
In: Human simulation
Jahr: 2019, Seiten: 67-82

MARC

LEADER 00000naa a22000002 4500
001 1761150197
003 DE-627
005 20210624233638.0
007 tu
008 210624s2019 xx ||||| 00| ||eng c
020 |a 9783030170899 
035 |a (DE-627)1761150197 
035 |a (DE-599)KXP1761150197 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 0  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1233775197  |0 (DE-627)1758196734  |4 aut  |a Lane, Justin E. 
109 |a Lane, Justin E.  |a Lane, Justin 
245 1 0 |a Understanding Epistemological Debates in the Humanities and Social Sciences Can Aid in Model Development  |b Modeling Interpretive and Explanatory Theories 
264 1 |c 2019 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
601 |a Interpretation 
773 0 8 |i Enthalten in  |t Human simulation  |d Cham, Switzerland : Springer, 2019  |g (2019), Seite 67-82  |h xvi, 241 Seiten  |w (DE-627)1672256135  |z 9783030170899  |7 nnnm 
773 1 8 |g year:2019  |g pages:67-82 
935 |a mteo 
936 u w |j 2019  |h 67-82 
951 |a AR 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3941031767 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 1761150197 
LOK |0 005 20210624045034 
LOK |0 008 210624||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 035   |a (DE-Tue135)1672256135_2019_67 
LOK |0 040   |a DE-Tue135  |c DE-627  |d DE-Tue135 
LOK |0 092   |o n 
LOK |0 852   |a DE-Tue135 
LOK |0 852 1  |9 00 
LOK |0 935   |a imwa  |a ixau  |a rwrk 
OAS |a 1  |b inherited from superior work 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
SUB |a REL