Religion, media, and social change

pt. 1. Theorising media and religion in the public sphere -- pt. 2. Media, popular culture and contemporary religious sensibilities and communities -- pt. 3. Impacts and outcomes of contemporary encounters between religion, media and popular culture.

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
Beteiligte: Granholm, Kennet 1977- (MitwirkendeR) ; Moberg, Marcus 1978- (MitwirkendeR) ; Sjo, Sofia 1977- (MitwirkendeR)
Medienart: Elektronisch Buch
Sprache:Englisch
Subito Bestelldienst: Jetzt bestellen.
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: New York Routledge 2015
In:Jahr: 2015
Schriftenreihe/Zeitschrift:Routledge research in religion, media, and culture 5
weitere Schlagwörter:B Social Change Religious aspects
B Popular Culture Religious aspects
B Mass media in religion
B Mass Media Religious aspects
Online Zugang: Volltext (doi)
Volltext (lizenzpflichtig)
Parallele Ausgabe:Erscheint auch als: 9780415742825