Educating humans or teaching robots?: A Catholic response to the Education Legislation Amendment (Parental Rights) Bill 2020 (NSW)
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Informit
2022
|
In: |
The Australasian Catholic record
Jahr: 2022, Band: 99, Heft: 3, Seiten: 270-283 |
RelBib Classification: | KDB Katholische Kirche NBE Anthropologie ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Catholics; Education
B Magnanimity B New South Wales B Constitutional law; Amendments B Educational law and legislation B Religious education; Curricula |
Online Zugang: |
Volltext (lizenzpflichtig) Volltext (lizenzpflichtig) |
ISSN: | 0727-3215 |
---|---|
Enthält: | Enthalten in: The Australasian Catholic record
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.3316/informit.623341752908141 |