Impact of action research in Norwegian religious education

For more than a decade, the authors have engaged in several collaborative action research projects in established communities of practice, generating new knowledge and promoting practice development in religious education (RE) in schools and higher education. Based on this, this article asks what ch...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
VerfasserInnen: Husebø, Dag (VerfasserIn) ; Johannessen, Øystein Lund (VerfasserIn) ; Skeie, Geir 1954- (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: [publisher not identified] 2023
In: British Journal of religious education
Jahr: 2023, Band: 45, Heft: 1, Seiten: 45-56
weitere Schlagwörter:B Impact
B Religious Education
B Action Research
B practice-development
Online Zugang: Volltext (lizenzpflichtig)