Was sollten Religionspädagog/innen über die Neurowissenschaften wissen und warum?: Was kann man Schüler/innen und Student/innen "gehirngerecht" sagen, wenn die Neurowissenschaften kognitive Dissonanz auslösen?
Main Author: | |
---|---|
Format: | Electronic Article |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Interlibrary Loan: | Interlibrary Loan for the Fachinformationsdienste (Specialized Information Services in Germany) |
Published: |
2003
|
In: |
Religionspädagogische Beiträge
Year: 2003, Volume: 51, Pages: 121-132 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Neurosciences
/ Religious instruction
|
RelBib Classification: | RF Christian education; catechetics ZD Psychology |
Online Access: |
Volltext (kostenfrei) |
Parallel Edition: | Non-electronic
|
ISSN: | 2750-3941 |
---|---|
Access: | [DE-21]Open Access |
Contains: | Enthalten in: Religionspädagogische Beiträge
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.20377/rpb-1101 |