Soziale Netzwerke und Massenmedien: Untersuchungen zum Einfluß der persönlichen Kommunikation

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Schenk, Michael 1948- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Tübingen Mohr 1995
In:Year: 1995
Standardized Subjects / Keyword chains:B Social network / Mass media
B Mass media / Interpersonal communication
Further subjects:B Communication science
B Questionnaire
B Interpersonal communication
B Netzwerk (sozial)
B Media
B Social networks
B Mass media
B Public opinion
Online Access: Contents
Table of Contents
Inhaltsverzeichnis (Verlag)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 278546900
003 DE-627
005 20231016225634.0
007 tu
008 950220s1995 gw ||||| 00| ||ger c
015 |a 95,N11,0154  |2 dnb 
015 |a 95,A24,0385  |2 dnb 
016 7 |a 943574366  |2 DE-101 
020 |a 316146382X  |9 3-16-146382-X 
035 |a (DE-627)278546900 
035 |a (DE-576)04377413X 
035 |a (DE-599)GBV278546900 
035 |a (OCoLC)214709109 
035 |a (OCoLC)35877578 
035 |a (DE-604)8100795196 
035 |a (DE-H357)his3040 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE 
050 0 |a HM131 
082 0 |a 302.4 
084 |a 14  |a 06  |2 sdnb 
084 |a 14  |2 sdnb 
084 |a 1  |2 ssgn 
084 |a MR 6600  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123534: 
084 |a MS 7850  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/123798: 
084 |a AP 14000  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/6894: 
084 |a 05.20  |2 bkl 
084 |a 05.30  |2 bkl 
084 |a 71.40  |2 bkl 
084 |a 05.39  |2 bkl 
090 |a a 
100 1 |0 (DE-588)118191365  |0 (DE-627)079296599  |0 (DE-576)162897871  |4 aut  |a Schenk, Michael  |d 1948- 
109 |a Schenk, Michael 1948-  |a Schenk, M. 1948- 
191 |a 1 
245 1 0 |a Soziale Netzwerke und Massenmedien  |b Untersuchungen zum Einfluß der persönlichen Kommunikation  |c von Michael Schenk 
264 1 |a Tübingen  |b Mohr  |c 1995 
300 |a XV, 285 S.  |b graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
505 8 0 |a Literaturverz. S. [247] - 256 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |2 pdager  |5 DE-24 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f SSG  |2 pdager  |5 DE-21 
601 |a Netzwerk 
601 |a Untersuchung 
601 |a Kommunikation 
601 |a Einfluss 
650 4 |a Kommunikationswissenschaft 
650 4 |a Medien 
650 4 |a Netzwerk (sozial) 
650 4 |a Öffentliche Meinung 
650 4 |a Fragebogen 
653 0 |a Social networks 
653 0 |a Mass media 
653 0 |a Interpersonal communication 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4055762-5  |0 (DE-627)106156918  |0 (DE-576)209115289  |2 gnd  |a Soziales Netzwerk 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4037877-9  |0 (DE-627)106235079  |0 (DE-576)209027029  |2 gnd  |a Massenmedien 
689 0 |5 DE-101 
689 1 0 |d s  |0 (DE-588)4037875-5  |0 (DE-627)106235087  |0 (DE-576)209027010  |2 gnd  |a Massenkommunikation 
689 1 1 |d s  |0 (DE-588)4129721-0  |0 (DE-627)104483296  |0 (DE-576)209612886  |2 gnd  |a Interpersonale Kommunikation 
689 1 |5 (DE-627) 
856 4 2 |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz04377413xvlg.htm  |m V:DE-576  |q application/pdf  |3 Inhaltstext 
856 4 2 |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz04377413xinh.htm  |m V:DE-576  |q application/pdf  |3 Inhaltsverzeichnis 
856 4 2 |u http://www.gbv.de/dms/hebis-darmstadt/toc/34184236.pdf  |m V:DE-603  |m B:DE-17  |q pdf/application  |x Verlag  |y Inhaltsverzeichnis  |3 Inhaltsverzeichnis 
889 |w (DE-627)181644959 
935 |a mteo 
935 |i mdedup 
935 |i Blocktest 
935 |i sf 
936 r v |a MR 6600  |b Theorie der sozialen Interaktion, Kommunikation, Konformität  |k Sozialwissenschaftliche Theorien und Methoden  |k Psychologische Ansätze  |k Theorie der sozialen Interaktion, Kommunikation, Konformität  |0 (DE-627)1271294419  |0 (DE-625)rvk/123534:  |0 (DE-576)201294419 
936 r v |a MS 7850  |b Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations  |k Spezielle Soziologien  |k Soziologie der Massenkommunikation und öffentlichen Meinung, Mediensoziologie  |k Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations  |0 (DE-627)1271130777  |0 (DE-625)rvk/123798:  |0 (DE-576)201130777 
936 r v |a AP 14000  |b Kommunikation und Gesellschaft  |k Medien- und Kommunikationswissenschaften, Kommunikationsdesign  |k Beziehungen, Ausstrahlungen, Einwirkungen  |k Kommunikation und Gesellschaft  |0 (DE-627)127068437X  |0 (DE-625)rvk/6894:  |0 (DE-576)20068437X 
936 r u |a CV 3500  |b Kommunikation, Massenmedien, soziale Beeinflussung, soziale Macht  |k Psychologie  |k Sozialpsychologie  |k Kommunikation, Massenmedien, soziale Beeinflussung, soziale Macht  |0 (DE-627)1271443775  |0 (DE-576)201443775  |z Ungueltig 
936 b k |a 05.20  |j Kommunikation und Gesellschaft  |0 (DE-627)106415123 
936 b k |a 05.30  |j Massenkommunikation  |j Massenmedien: Allgemeines  |0 (DE-627)106415131 
936 b k |a 71.40  |j Soziale Prozesse: Allgemeines  |0 (DE-627)106412639 
936 b k |a 05.39  |j Massenkommunikation  |j Massenmedien: Sonstiges  |0 (DE-627)106403753 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3292786363 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 278546900 
LOK |0 005 20020612000000 
LOK |0 008 950710||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c 35 A 8970  |9 00 
LOK |0 938   |l 58  |8 2 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 329278641X 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 278546900 
LOK |0 005 20100408064817 
LOK |0 008 951129||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-31  |c DE-627  |d DE-21-31 
LOK |0 541   |e 95/1851 
LOK |0 852   |a DE-21-31 
LOK |0 852 1  |c Pw IV b 61  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |k p 
LOK |0 938   |l E12  |8 0 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3292786428 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 278546900 
LOK |0 005 20230808152245 
LOK |0 008 050323||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-85  |c DE-627  |d DE-21-85 
LOK |0 541   |e 95-128 
LOK |0 689   |a s  |0 1311084975  |a Netzwerk 
LOK |0 689   |a s  |0 1311084495  |a Massenkommunikation 
LOK |0 852   |p 614913826911 
LOK |0 852   |a DE-21-85 
LOK |0 852 1  |c 6.600.1995  |m p  |9 00 
LOK |0 935   |a k085  |a isda 
LOK |0 938   |k p 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3292786436 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 278546900 
LOK |0 005 20151116135508 
LOK |0 008 150728||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 035   |a (DE-21-110)kd23168 
LOK |0 040   |a DE-21-110  |c DE-627  |d DE-21-110 
LOK |0 689   |a s  |a Medienwirkung 
LOK |0 689   |a s  |a Soziale Netzwerke 
LOK |0 689   |a s  |a Soziale Netze 
LOK |0 689   |a s  |a Kommunikation 
LOK |0 689   |a s  |a Massenmedien 
LOK |0 852   |a DE-21-110 
LOK |0 852 1  |c O VI 116  |m p  |9 00 
LOK |0 935   |a k110 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a TA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Communication science,Communication theory,Interpersonal communication,Mass media,Mass media,Mass media,Media,Media,Means of communication,Mass media,Communication media,Public opinion,Questionnaire,Social network,Social network 
STB 0 0 |a Communication de masse,Communication interpersonnelle,Médias,Médias,Médias,Médias de masse,Médias de masse,Médias,Opinion publique,Questionnaire,Réseau social,Réseau social,Sciences de la communication 
STC 0 0 |a Ciencias de comunicación,Comunicación de masa,Comunicación interpersonal,Cuestionario,Medios de comunicación de masa,Medios de comunicación,Medios de comunicación,Opinión pública,Red social,Red social 
STD 0 0 |a Comunicazione di massa,Comunicazione interpersonale,Mass media,Mezzi di comunicazione di massa,Mezzi di comunicazione di massa,Mezzi di comunicazione <motivo>,Mezzi di comunicazione,Media,Media,Media (motivo),Media,Opinione pubblica,Questionario,Scienze della comunicazione,Social network,Social network 
STE 0 0 |a 人际沟通,大众传媒,大众媒体,媒体,媒体,传播媒体,传播媒体,社会网络,社会网络,舆论,民意,通讯科学,传播学 
STF 0 0 |a 人際溝通,問卷調查,大众传播,大眾傳媒,大眾媒體,媒體,媒體,傳播媒體,傳播媒體,社會網絡,社會網絡,輿論,民意,通訊科學,傳播學 
STG 0 0 |a Ciências de comunicação,Comunicação de massa,Comunicação interpessoal,Meios de comunicação de massa,Meios de comunicação,Meios de comunicação,Opinião pública,Questionário,Rede social,Rede social 
STH 0 0 |a Анкета,Массовая коммуникация,Межличностное общение,Общественное мнение,Социальная сеть (мотив),Социальная сеть,Средства массовой информации,Средства массовой информации (мотив),Средства массовой информации,СМИ,Теория коммуникации 
STI 0 0 |a Διαπροσωπική επικοινωνία,Επιστήμη της επικοινωνίας,Ερωτηματολόγιο,Κοινή γνώμη,Κοινωνικό δίκτυο (μοτίβο),Κοινωνικό δίκτυο,Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης <μοτίβο>,Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης,ΜΜΕ,ΜΜΕ (μοτίβο),Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης,ΜΜΕ,Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας,Μαζική επικοινωνία 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Kommunikationswissenschaften , Mediengeschichte,Kommunikationsmedium,Kommunikationsmittel,Medium <Kommunikation>,Kommunikationsmedium,Kommunikationsmittel,Medium 
SYG 0 0 |a Soziales Bezugssystem,Netzwerk , Massenkommunikationsmittel,Kommunikation - Massenmedien,Massenkommunikationsmittel,Massenmedium , Massenmedien,Mediengebundene Kommunikation , Face-to-face-Kommunikation,Mund-zu-Mund-Kommunikation,Direkte Kommunikation,Interpersonelle Kommunikation,Personale Kommunikation,Zwischenmenschliche Kommunikation