Kritik der Pädagogik: der Sinn der Erziehung
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Stuttgart
Kohlhammer
2006
|
In: | Year: 2006 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Pedagogics
B Pedagogics / Education / Criticism |
Further subjects: | B
Theory of education
B Pedagogical behavior B Educational goal B Pedagogics B Criticism |
Online Access: |
Contents Table of Contents Rezension (Verlag) Rezension (Verlag) |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 358530946 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20240922113655.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 030102s2006 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 03,N03,0948 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 965837793 |2 DE-101 | |
020 | |a 9783170178915 |c : Kt. : EUR 27.00 |9 978-3-17-017891-5 | ||
020 | |a 3170178911 |c Kt. : EUR 27.00 |9 3-17-017891-1 | ||
020 | |z 9783170178915 | ||
024 | 3 | |a 9783170178915 | |
035 | |a (DE-627)358530946 | ||
035 | |a (DE-576)102917787 | ||
035 | |a (DE-599)DNB965837793 | ||
035 | |a (OCoLC)162362546 | ||
035 | |a (OCoLC)162362546 | ||
035 | |a (AT-OBV)AC03620853 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE | ||
082 | 0 | 4 | |a 370 |
084 | |a F 210 |2 kab | ||
084 | |a 22 |2 sdnb | ||
084 | |a 5,3 |2 ssgn | ||
084 | |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a DF 3000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19545:761 | ||
084 | |a DF 4000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19546:761 | ||
084 | |a 80.02 |2 bkl | ||
084 | |a 80.10 |2 bkl | ||
100 | 1 | |0 (DE-588)131642553 |0 (DE-627)512038449 |0 (DE-576)298644754 |4 aut |a Winkler, Michael |d 1953- | |
109 | |a Winkler, Michael 1953- | ||
245 | 1 | 0 | |a Kritik der Pädagogik |b der Sinn der Erziehung |c Michael Winkler |
263 | |a EUR 27.00 | ||
264 | 1 | |a Stuttgart |b Kohlhammer |c 2006 | |
300 | |a 306 S. |b graph. Darst. |c 24 cm | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Literaturverz. S. 294 - 306 | ||
583 | 1 | |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet |f PEBW |x XA-DE-BW |2 pdager |5 DE-24 | |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4044302-4 |0 (DE-627)106206168 |0 (DE-576)209060174 |a Pädagogik |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4033229-9 |0 (DE-627)104137800 |0 (DE-576)209000694 |a Kritik |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4152998-4 |0 (DE-627)105534145 |0 (DE-576)209799978 |a Erziehungslehre |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4115484-8 |0 (DE-627)105813982 |0 (DE-576)209493623 |a Pädagogische Handlung |2 gnd |
650 | 0 | 7 | |0 (DE-588)4070957-7 |0 (DE-627)106098985 |0 (DE-576)209182393 |a Erziehungsziel |2 gnd |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4044302-4 |0 (DE-627)106206168 |0 (DE-576)209060174 |2 gnd |a Pädagogik |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
689 | 1 | 0 | |d s |0 (DE-588)4044302-4 |0 (DE-627)106206168 |0 (DE-576)209060174 |2 gnd |a Pädagogik |
689 | 1 | 1 | |d s |0 (DE-588)4015482-8 |0 (DE-627)106336592 |0 (DE-576)208911901 |2 gnd |a Erziehung |
689 | 1 | 2 | |d s |0 (DE-588)4033229-9 |0 (DE-627)104137800 |0 (DE-576)209000694 |2 gnd |a Kritik |
689 | 1 | |5 (DE-627) | |
856 | 4 | 2 | |u http://www.socialnet.de/rezensionen/isbn.php?isbn=978-3-17-017891-5 |m V:DE-601 |m B:socialnet. |q text/html |v 201307-05 |x Verlag |y Rezension (socialnet.) |3 Rezension |
856 | 4 | 2 | |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz102917787rez.htm |m B:DE-576;DE-Fr129 |q application/pdf |v 20100707092621 |x Verlag |3 Rezension |
856 | 4 | 2 | |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz102917787vlg.htm |m V:DE-576 |q text/html |3 Inhaltstext |
856 | 4 | 2 | |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz102917787inh.htm |m V:DE-576 |q text/html |3 Inhaltsverzeichnis |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a DF 3000 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Systematische Pädagogik |k Philosophie und Theorie der Pädagogik und der Erziehungsstile, Reformpädagogik |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270707000 |0 (DE-625)rvk/19545:761 |0 (DE-576)200707000 |
936 | r | v | |a DF 4000 |b Allgemeines und Deutschland |k Pädagogik |k Systematische Pädagogik |k Erziehungsziel, Bildungsideal |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270744097 |0 (DE-625)rvk/19546:761 |0 (DE-576)200744097 |
936 | b | k | |a 80.02 |j Philosophie und Theorie der Pädagogik |0 (DE-627)106414437 |
936 | b | k | |a 80.10 |j Hauptrichtungen in der Pädagogik |0 (DE-627)106422618 |
951 | |a BO | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3091293890 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 358530946 | ||
LOK | |0 005 20060621181906 | ||
LOK | |0 008 060621||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 06/370 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sb VI 56 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 938 |l E12 |8 0 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3091293904 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 358530946 | ||
LOK | |0 005 20070129162253 | ||
LOK | |0 008 070129||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-43 |c DE-627 |d DE-21-43 | ||
LOK | |0 541 |e 2006/221 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-43 | ||
LOK | |0 852 1 |c Cba 125 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 935 |a k043 |a kneu | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
ORI | |a TA-MARC-ixtheo_oa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Criticism,Criticism,Education,Education,Upbringing,Educational goal,Educational intention,Pedagogical behavior,Pedagogics,Pedagogics,Pedagogy,Education science,Paedagogy,Paedagogics,Education,Theory of education |
STB | 0 | 0 | |a Action pédagogique,Critique,Critique,Objectif éducatif,Pédagogie,Pédagogie,Théorie éducative,Théorie pédagogique,Théorie pédagogique,Éducation,Éducation |
STC | 0 | 0 | |a Acto pedagógico,Crítica,Crítica,Educación,Educación,Objetivo educacional,Pedagogía,Pedagogía,Pedagogía |
STD | 0 | 0 | |a Azione pedagogica,Critica,Critica,Dottrina dell'educazione,Pedagogia teorica,Teoria dell'educazione,Pedagogia teorica,Teoria dell'educazione,Istruzione <motivo>,Istruzione,Educazione,Educazione,Educazione (motivo),Educazione,Obiettivo educativo,Pedagogia,Pedagogia |
STE | 0 | 0 | |a 批评,批判,评论,教育,教育,教养,教养,教育学,教育目标 |
STF | 0 | 0 | |a 批評,批判,評論,教育,教育,教養,教養,教育學,教育目標 |
STG | 0 | 0 | |a Ato pedagógico,Crítica,Crítica,Educação,Educação,Objetivo educacional,Pedagogia,Pedagogia,Pedagogia |
STH | 0 | 0 | |a Воспитание (мотив),Воспитание,Критика (мотив),Критика,Наука о воспитании,Педагогика (мотив),Педагогика,Педагогическое действие,Цель воспитания |
STI | 0 | 0 | |a Εκπαίδευση <μοτίβο>,Εκπαίδευση,Διαπαιδαγώγηση,Διαπαιδαγώγηση (μοτίβο),Εκπαιδευτική θεωρία,Εκπαιδευτικός στόχος,Κριτική (μοτίβο),Κριτική,Παιδαγωγική (μοτίβο),Παιδαγωγική,Παιδαγωγική δράση |
SUB | |a REL | ||
SYE | 0 | 0 | |a Erziehungswissenschaft,Erziehungswissenschaften,Erziehungswissenschaft,Pädagogischer Prozess,Erziehungswissenschaften , Pädagogisches Handeln,Handlung , Bildungsziel,Erziehungsintention,Erziehung,Erziehungsziele |
SYG | 0 | 0 | |a Erziehungswissenschaft,Erziehungswissenschaften,Erziehungswissenschaft,Pädagogischer Prozess,Erziehungswissenschaften , Erziehungswissenschaft,Erziehungswissenschaften,Erziehungswissenschaft,Pädagogischer Prozess,Erziehungswissenschaften , Erziehungspraxis |