Jean Pauls Pädagogik: Studien zur Levana

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Hillesheim, Karoline 1974- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Neuried ars et unitas Verlag-Gesellschaft 2003
In: Deutsche Universitätsedition (18)
Year: 2003
Series/Journal:Deutsche Universitätsedition 18
Standardized Subjects / Keyword chains:B Jean Paul 1763-1825, Levana / Pedagogics
Further subjects:B Educational goal
B Teacher personality
B Reception
B Educational theory
B Thesis
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 362578419
003 DE-627
005 20220521104850.0
007 tu
008 030422s2003 gw ||||| m 00| ||ger c
015 |a 03,N16,2229  |2 dnb 
020 |a 3936117187  |c  : € 58,00  |9 3-936117-18-7 
035 |a (DE-627)362578419 
035 |a (DE-576)104307587 
035 |a (DE-599)GBV362578419 
035 |a (OCoLC)248771105 
035 |a (OCoLC)248771105 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE 
082 0 4 |a 370 
084 |a 22  |a 53  |2 sdnb 
084 |a 5,3  |a 8,1  |2 ssgn 
084 |a 1  |2 ssgn 
084 |a DD 7401  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/19407:11619 
084 |a GK 4984  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/41085:11810 
084 |a 18.10  |2 bkl 
100 1 |0 (DE-588)117247916X  |0 (DE-627)1041230648  |0 (DE-576)514646713  |4 aut  |a Hillesheim, Karoline  |d 1974- 
109 |a Hillesheim, Karoline 1974-  |a Sprenger, Karoline 1974- 
245 1 0 |a Jean Pauls Pädagogik  |b Studien zur Levana  |c Karoline Sprenger 
263 |a Pb. : EUR 58.00 
264 1 |a Neuried  |b ars et unitas Verl.-Ges.  |c 2003 
300 |a II, 366 S  |b Ill  |c 210 mm x 148 mm, 400 gr. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Deutsche Universitätsedition  |v 18 
502 |a Zugl.: Bamberg, Univ., Diss., 2003 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f PEBW  |h DE-31  |2 pdager  |5 DE-24 
650 0 7 |0 (DE-588)4069468-9  |0 (DE-627)106103407  |0 (DE-576)209176873  |a Bildungstheorie  |2 gnd 
650 0 7 |0 (DE-588)4070957-7  |0 (DE-627)106098985  |0 (DE-576)209182393  |a Erziehungsziel  |2 gnd 
650 0 7 |0 (DE-588)4167172-7  |0 (DE-627)105427365  |0 (DE-576)209906812  |a Lehrerpersönlichkeit  |2 gnd 
650 0 7 |0 (DE-588)4049716-1  |0 (DE-627)104675152  |0 (DE-576)209083182  |a Rezeption  |2 gnd 
655 7 |a Hochschulschrift  |0 (DE-588)4113937-9  |0 (DE-627)105825778  |0 (DE-576)209480580  |2 gnd-content 
689 0 0 |d u  |0 (DE-588)4237863-1  |0 (DE-627)104883529  |0 (DE-576)210408561  |a Jean Paul  |2 gnd  |d 1763-1825  |t Levana 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4044302-4  |0 (DE-627)106206168  |0 (DE-576)209060174  |2 gnd  |a Pädagogik 
689 0 |5 DE-101 
751 |a Bamberg  |0 (DE-588)4004391-5  |0 (DE-627)106386069  |0 (DE-576)208855688  |4 uvp 
830 0 |a Deutsche Universitätsedition  |v 18  |9 18  |w (DE-627)516981382  |w (DE-576)102043671  |w (DE-600)2249819-9 
856 4 2 |u http://www.gbv.de/dms/hebis-darmstadt/toc/123668158.pdf  |m V:DE-603  |m B:DE-17  |q pdf/application  |x Verlag  |y Inhaltsverzeichnis  |3 Inhaltsverzeichnis 
935 |a mteo 
935 |i Blocktest 
936 r v |a DD 7401  |b Sekundärliteratur  |k Geschichte der Pädagogik und des Bildungswesens  |k Quellenschriften und Biografien, Pädagogische Klassiker  |k Einzelne Autoren  |k Autoren J  |k Jean Paul  |k Sekundärliteratur  |0 (DE-627)1272093255  |0 (DE-625)rvk/19407:11619  |0 (DE-576)202093255 
936 r v |a GK 4984  |b Sekundärliteratur  |k Deutsche Literatur  |k Romantik  |k Literaturgeschichte  |k Einzelne Autoren der Goethezeit  |k Autoren J  |k Paul, Jean  |k Sekundärliteratur  |0 (DE-627)1271149494  |0 (DE-625)rvk/41085:11810  |0 (DE-576)201149494 
936 b k |a 18.10  |j Deutsche Literatur  |0 (DE-627)106405047 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3104137439 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 362578419 
LOK |0 005 20100408104731 
LOK |0 008 031031||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-31  |c DE-627  |d DE-21-31 
LOK |0 541   |e 03/979 
LOK |0 852   |a DE-21-31 
LOK |0 852 1  |c Sc I b 137  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |k p 
LOK |0 938   |l E12  |8 0 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Educational goal,Educational intention,Educational theory,Educational ideology,Pedagogics,Pedagogics,Pedagogy,Education science,Paedagogy,Paedagogics,Education,Reception,Reception,Impact,Afterlife,Teacher personality 
STB 0 0 |a Objectif éducatif,Personnalité de l'enseignant,Pédagogie,Pédagogie,Réception <scientifique>,Réception <scientifique>,Influence intellectuelle,Influence intellectuelle,Influence intellectuelle (motif),Influence intellectuelle,Théorie de l’éducation 
STC 0 0 |a Objetivo educacional,Pedagogía,Pedagogía,Personaje del profesor,Recepción,Recepción,Teoría educacional 
STD 0 0 |a Obiettivo educativo,Pedagogia,Pedagogia,Personalità dell'insegnante,Ricezione,Ricezione,Teoria dell'istruzione 
STE 0 0 |a 接受,接收,教育学,教育理论,教育哲学,教育目标 
STF 0 0 |a 接受,接收,教育學,教育理論,教育哲學,教育目標 
STG 0 0 |a Objetivo educacional,Pedagogia,Pedagogia,Personagem do professor,Recepção,Recepção,Teoria educacional 
STH 0 0 |a Восприятие (мотив),Восприятие,Личность учителя,Педагогика (мотив),Педагогика,Теория образования,Цель воспитания 
STI 0 0 |a Eκπαιδευτική θεωρία,Αποδοχή (μοτίβο),Αποδοχή,Εκπαιδευτικός στόχος,Παιδαγωγική (μοτίβο),Παιδαγωγική,Προσωπικότητα του δασκάλου 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Bildung,Bildungsideologie,Erziehungstheorie , Bildungsziel,Erziehungsintention,Erziehung,Erziehungsziele , Persönlichkeit , Fortwirken,Nachwirkung,Nachleben,Wirkungsgeschichte,Aneignung 
SYG 0 0 |a Jean Paul,1763-1825,Levana oder Erziehungslehre,Jean Paul,1763-1825,Levana oder Erziehlehre,Jean Paul,1763-1825,Levana oder Erzieh-Lehre,Jean Paul,1763-1825,Levana, oder Erziehungslehre,Jean Paul,1763-1825,Levana, or, The doctrine of education,Jean Paul,1763-1825,Levana, ou, Traite d'education,Jean Paul,1763-1825,Introducción a la estética,Jean Paul,1763-1825,Revāna aruiwa kyōikuron,Jean Paul,1763-1825,Revāna-aruiwa-kyōikuron,Jean Paul,1763-1825,Revāna , Erziehungswissenschaft,Erziehungswissenschaften,Erziehungswissenschaft,Pädagogischer Prozess,Erziehungswissenschaften