Lernen, Lernstörungen und die pädagogische Beziehung
Published in: | Psychoanalytische Pädagogik |
---|---|
Contributors: | |
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Gießen
Psychosozial-Verlag
2006
|
In: |
Psychoanalytische Pädagogik (22)
Year: 2006 |
Edition: | Orig.-Ausg. |
Series/Journal: | Psychoanalytische Pädagogik
22 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Learning
/ Psychoanalytic pedagogy
|
Further subjects: | B
Collection of essays
|
Online Access: |
Contents Table of Contents |
MARC
LEADER | 00000cam a2200000 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 510940579 | ||
003 | DE-627 | ||
005 | 20230510094448.0 | ||
007 | tu | ||
008 | 060426s2006 gw ||||| 00| ||ger c | ||
015 | |a 06,N19,0215 |2 dnb | ||
015 | |a 06,A25,0773 |2 dnb | ||
016 | 7 | |a 979373573 |2 DE-101 | |
020 | |a 9783898064071 |c : kart. : EUR 22.00, sfr 38.50 |9 978-3-89806-407-1 | ||
020 | |a 3898064077 |c kart. : EUR 22.00, sfr 38.50 |9 3-89806-407-7 | ||
024 | 3 | |a 9783898064071 | |
028 | 5 | 2 | |a 407 |
035 | |a (DE-627)510940579 | ||
035 | |a (DE-576)252305671 | ||
035 | |a (DE-599)DNB979373573 | ||
035 | |a (OCoLC)181561645 | ||
035 | |a (OCoLC)181561645 | ||
035 | |a (AT-OBV)AC05323180 | ||
040 | |a DE-627 |b ger |c DE-627 |e rakwb | ||
041 | |a ger | ||
044 | |c XA-DE-HE | ||
082 | 0 | 4 | |a 370 |a 150 |
084 | |a 5,3 |2 ssgn | ||
084 | |a 5,2 |a 1 |2 ssgn | ||
084 | |a CX 3000 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19214: | ||
084 | |a MR 6100 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/123529: | ||
084 | |a CP 5000 |q BVB |2 rvk |0 (DE-625)rvk/18991: | ||
084 | |a DF 3000 |q BVB |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19545:761 | ||
084 | |a CX 1000 |q BVB |2 rvk |0 (DE-625)rvk/19213: | ||
084 | |a DT 2000 |q DE-FR129/1009 |2 rvk |0 (DE-625)rvk/20005:761 | ||
084 | |a 81.51 |2 bkl | ||
245 | 1 | 0 | |a Lernen, Lernstörungen und die pädagogische Beziehung |c Annelinde Eggert-Schmid Noerr ... (Hg.) |
250 | |a Orig.-Ausg. | ||
264 | 1 | |a Gießen |b Psychosozial-Verl. |c 2006 | |
300 | |a 228 S. |b Ill., graph. Darst. |c 21 cm, 337 gr. | ||
336 | |a Text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a ohne Hilfsmittel zu benutzen |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a Band |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Psychoanalytische Pädagogik |v 22 | |
500 | |a Literaturangaben | ||
601 | |a Lernstörung | ||
601 | |a Pädagogik | ||
655 | 7 | |a Aufsatzsammlung |0 (DE-588)4143413-4 |0 (DE-627)105605727 |0 (DE-576)209726091 |2 gnd-content | |
689 | 0 | 0 | |d s |0 (DE-588)4035408-8 |0 (DE-627)106247867 |0 (DE-576)20901248X |2 gnd |a Lernen |
689 | 0 | 1 | |d s |0 (DE-588)4135174-5 |0 (DE-627)104819510 |0 (DE-576)209658568 |2 gnd |a Psychoanalytische Pädagogik |
689 | 0 | |5 DE-101 | |
700 | 1 | |e Hrsg. |0 (DE-588)109334825 |0 (DE-627)511694180 |0 (DE-576)289639522 |4 edt |a Eggert-Schmid Noerr, Annelinde |d 1947-2017 | |
830 | 0 | |a Psychoanalytische Pädagogik |v 22 |9 22 |w (DE-627)353512079 |w (DE-576)062589121 |w (DE-600)2087145-4 | |
856 | 4 | 2 | |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz252305671vlg.htm |m V:DE-576 |q application/pdf |3 Inhaltstext |
856 | 4 | 2 | |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz252305671inh.htm |m V:DE-576 |q application/pdf |3 Inhaltsverzeichnis |
935 | |a mteo | ||
935 | |i Blocktest | ||
936 | r | v | |a CX 3000 |b Pädagogische Lernpsychologie |k Pädagogische Psychologie |k Pädagogische Lernpsychologie |0 (DE-627)1270879049 |0 (DE-625)rvk/19214: |0 (DE-576)200879049 |
936 | r | v | |a MR 6100 |b Motivationstheorien |k Sozialwissenschaftliche Theorien und Methoden |k Psychologische Ansätze |k Motivationstheorien |0 (DE-627)1271374544 |0 (DE-625)rvk/123529: |0 (DE-576)201374544 |
936 | r | v | |a CP 5000 |b Lernen und Gedächtnis |k Allgemeine Psychologie |k Lernen und Gedächtnis |0 (DE-627)1271471078 |0 (DE-625)rvk/18991: |0 (DE-576)201471078 |
936 | r | v | |a DF 3000 |b Allgemeines und Deutschland |k Systematische Pädagogik |k Philosophie und Theorie der Pädagogik und der Erziehungsstile, Reformpädagogik |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)1270707000 |0 (DE-625)rvk/19545:761 |0 (DE-576)200707000 |
936 | r | v | |a CX 1000 |b Allgemeines |k Pädagogische Psychologie |k Allgemeines |0 (DE-627)127148417X |0 (DE-625)rvk/19213: |0 (DE-576)20148417X |
936 | r | v | |a DT 2000 |b Allgemeines und Deutschland |k Heilpädagogik, Sonderpädagogik |k Förderschwerpunkte |k Lernbeeinträchtigung |k Allgemeines |k Allgemeines und Deutschland |0 (DE-627)127071015X |0 (DE-625)rvk/20005:761 |0 (DE-576)20071015X |
936 | b | k | |a 81.51 |j Lernprozess |0 (DE-627)106414755 |
951 | |a BO | ||
ACO | |a 1 | ||
ELC | |b 1 | ||
ITA | |a 1 | ||
LOK | |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 | ||
LOK | |0 001 3253502074 | ||
LOK | |0 003 DE-627 | ||
LOK | |0 004 510940579 | ||
LOK | |0 005 20060626132935 | ||
LOK | |0 008 060626||||||||||||||||ger||||||| | ||
LOK | |0 040 |a DE-21-31 |c DE-627 |d DE-21-31 | ||
LOK | |0 541 |e 06/469 | ||
LOK | |0 852 |a DE-21-31 | ||
LOK | |0 852 1 |c Sb V 47 |m p |9 00 | ||
LOK | |0 938 |k p | ||
LOK | |0 938 |l E12 |8 0 | ||
ORI | |a SA-MARC-ixtheoa001.raw | ||
REL | |a 1 | ||
STA | 0 | 0 | |a Learning,Learning process,Psychoanalytic pedagogy |
STB | 0 | 0 | |a Apprentissage,Pédagogie psychanalytique |
STC | 0 | 0 | |a Aprendizaje,Pedagogía psicoanalítica |
STD | 0 | 0 | |a Apprendimento,Pedagogia psicoanalitica |
STE | 0 | 0 | |a 学习 |
STF | 0 | 0 | |a 學習 |
STG | 0 | 0 | |a Aprendizagem,Pedagogia psicanalítica |
STH | 0 | 0 | |a Психоаналитическая педагогика,Учебный процесс |
STI | 0 | 0 | |a Μάθηση,Ψυχαναλυτική παιδαγωγική |
SUB | |a REL | ||
SYG | 0 | 0 | |a Lernprozess,Lernvorgang |