Handlungsorientierte Didaktik

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Becker, Georg E. 1937- (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Weinheim [u.a.] Beltz 2007
In:Year: 2007
Volumes / Articles:Show volumes/articles.
Edition:Neu ausgestattete Sonderausg.
Series/Journal:Basis-Bibliothek
Pädagogik
Standardized Subjects / Keyword chains:B Action oriented teaching

MARC

LEADER 00000cam a2200000 a4500
001 547993501
003 DE-627
005 20220701121844.0
007 tu
008 071030m20072007gw ||||| 00| ||ger c
035 |a (DE-627)547993501 
035 |a (DE-599)GBV547993501 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE  |c XA-CH 
084 |a 81.61  |2 bkl 
084 |a 81.60  |2 bkl 
100 1 |0 (DE-588)120000873  |0 (DE-627)080377424  |0 (DE-576)160217105  |4 aut  |a Becker, Georg E.  |d 1937- 
109 |a Becker, Georg E. 1937-  |a Becker, Georg Eberhard 1937-  |a Becker, Georg 1937- 
245 1 0 |a Handlungsorientierte Didaktik  |c Georg E. Becker 
250 |a Neu ausgestattete Sonderausg. 
264 1 |a Weinheim [u.a.]  |b Beltz  |c 2007 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Basis-Bibliothek 
490 0 |a Pädagogik 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4125440-5  |0 (DE-627)105740217  |0 (DE-576)209576561  |2 gnd  |a Handlungsorientierter Unterricht 
689 0 |5 (DE-627) 
936 b k |a 81.61  |j Didaktik  |j Hochschuldidaktik  |0 (DE-627)106422790 
936 b k |a 81.60  |j Unterrichtsprozess: Allgemeines  |0 (DE-627)106416278 
951 |a MC 
ELC |b 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheo_ob001.raw 
REL |a 1  |c 1 
SPR |a 1  |t IXT  |t REL 
STA 0 0 |a Action oriented teaching,Active learning 
STB 0 0 |a Enseignement centré sur l’action 
STC 0 0 |a Enseñanza orientada por la acción 
STD 0 0 |a Insegnamento orientato all'azione 
STE 0 0 |a 行动导向教学,行为导向教学 
STF 0 0 |a 行動導向教學,行為導向教學 
STG 0 0 |a Ensino orientado pela ação 
STH 0 0 |a Активное обучение 
STI 0 0 |a Διδασκαλία προσανατολισμένη στη δράση