|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 4500 |
001 |
556424174 |
003 |
DE-627 |
005 |
20221017155401.0 |
007 |
tu |
008 |
080111s2007 xxk||||| 00| ||eng c |
020 |
|
|
|a 9780521413084
|9 978-0-521-41308-4
|
020 |
|
|
|a 9780521423748
|9 978-0-521-42374-8
|
035 |
|
|
|a (DE-627)556424174
|
035 |
|
|
|a (DE-576)27934662X
|
035 |
|
|
|a (DE-599)GBV556424174
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)254091431
|
035 |
|
|
|a (OCoLC)254091431
|
040 |
|
|
|a DE-627
|b ger
|c DE-627
|e rakwb
|
041 |
|
|
|a eng
|
044 |
|
|
|c XA-GB
|c XD-US
|c XE-AU
|
082 |
0 |
|
|a 302
|q OCLC
|
082 |
0 |
|
|a 153.154
|
084 |
|
|
|a BQ 7345
|2 rvk
|0 (DE-625)rvk/15606:
|
084 |
|
|
|a CX 3000
|2 rvk
|0 (DE-625)rvk/19214:
|
084 |
|
|
|a 77.34
|2 bkl
|
100 |
1 |
|
|0 (DE-588)1078856273
|0 (DE-627)839738293
|0 (DE-576)169817652
|4 aut
|a Lave, Jean
|
109 |
|
|
|a Lave, Jean
|
245 |
1 |
0 |
|a Situated learning
|b legitimate peripheral participation
|c Jean Lave; Etienne Wenger
|
250 |
|
|
|a 17. print.
|
264 |
|
1 |
|a Cambridge [u.a.]
|b Cambridge Univ. Press
|c 2007
|
300 |
|
|
|a 138 S
|
336 |
|
|
|a Text
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a ohne Hilfsmittel zu benutzen
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a Band
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
0 |
|
|a Learning in doing : social, cognitive, and computational perspectives
|
500 |
|
|
|a Literaturverz. S. 125 - 129
|
601 |
|
|
|a Legitimation
|
601 |
|
|
|a Peripherie
|
650 |
|
4 |
|a Learning
|
689 |
0 |
0 |
|d s
|0 (DE-588)4173082-3
|0 (DE-627)105382604
|0 (DE-576)209947721
|2 gnd
|a Pädagogische Situation
|
689 |
0 |
1 |
|d s
|0 (DE-588)4167412-1
|0 (DE-627)105425516
|0 (DE-576)209908475
|2 gnd
|a Lernumwelt
|
689 |
0 |
|
|5 (DE-627)
|
689 |
1 |
0 |
|d s
|0 (DE-588)4035421-0
|0 (DE-627)106247786
|0 (DE-576)209012560
|2 gnd
|a Lernziel
|
689 |
1 |
1 |
|d s
|0 (DE-588)4074166-7
|0 (DE-627)106090550
|0 (DE-576)209192763
|2 gnd
|a Lernpsychologie
|
689 |
1 |
2 |
|d s
|0 (DE-588)4044321-8
|0 (DE-627)106206036
|0 (DE-576)209060328
|2 gnd
|a Pädagogische Psychologie
|
689 |
1 |
|
|5 (DE-627)
|
700 |
1 |
|
|0 (DE-588)172447453
|0 (DE-627)697387100
|0 (DE-576)165067934
|4 aut
|a Wenger-Trayner, Étienne
|d 1952-
|
856 |
4 |
2 |
|u http://www.gbv.de/dms/bsz/toc/bsz272901032inh.pdf
|m V:DE-601
|m B:DE-84
|q pdf/application
|x Verlag
|y Inhaltsverzeichnis
|3 Inhaltsverzeichnis
|
935 |
|
|
|a mteo
|
935 |
|
|
|i Blocktest
|
936 |
r |
v |
|a BQ 7345
|b Pädagogik allgemein
|k Theologie und Religionswissenschaften
|k Evangelische Praktische Theologie
|k Katechetik, Religionspädagogik, Gemeindepädagogik
|k Religionspädagogik
|k Pädagogik allgemein
|0 (DE-627)1272623610
|0 (DE-625)rvk/15606:
|0 (DE-576)202623610
|
936 |
r |
v |
|a CX 3000
|b Pädagogische Lernpsychologie
|k Psychologie
|k Pädagogische Psychologie
|k Pädagogische Lernpsychologie
|0 (DE-627)1270879049
|0 (DE-625)rvk/19214:
|0 (DE-576)200879049
|
936 |
b |
k |
|a 77.34
|j Lernpsychologie
|0 (DE-627)106408348
|
951 |
|
|
|a BO
|
ELC |
|
|
|b 1
|
ORI |
|
|
|a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw
|
REL |
|
|
|a 1
|
STA |
0 |
0 |
|a Learning environment,Learning goal,Educational objective,Pedagogical psychology,Educational psychology,Pedagogical situation,Psychology of learning
|
STB |
0 |
0 |
|a Environnement éducatif,Environnement d'apprentissage,Environnement d'apprentissage,Objectif d'apprentissage,Psychologie de l'apprentissage,Psychologie de l'éducation,Situation pédagogique
|
STC |
0 |
0 |
|a Medio ambiente del aprendizaje,Objetivo del aprendizaje,Psicología de aprendizaje,Psicología pedagógica,Situación pedagógica
|
STD |
0 |
0 |
|a Ambiente di apprendimento,Obiettivo didattico,Psicologia dell'apprendimento,Psicologia pedagogica,Situazione pedagogica
|
STE |
0 |
0 |
|a 学习心理学,学习目标,学习目的,教育心理学
|
STF |
0 |
0 |
|a 學習心理學,學習目標,學習目的,教育心理學
|
STG |
0 |
0 |
|a Meio ambiente da aprendizagem,Objetivo da aprendizagem,Psicologia da aprendizagem,Psicologia pedagógica,Situação pedagógica
|
STH |
0 |
0 |
|a Окружающая среда обучения,Педагогическая психология,Педагогическая ситуация,Психология обучения,Учебная цель
|
STI |
0 |
0 |
|a Εκπαιδευτική κατάσταση,Εκπαιδευτική ψυχολογία,Εκπαιδευτικός στόχος,Μαθησιακός στόχος,Μαθησιακό περιβάλλον,Περιβάλλον μάθησης,Ψυχολογία της μάθησης
|
SUB |
|
|
|a REL
|
SYG |
0 |
0 |
|a Erziehungsbedingungen,Erziehungssituation , Lernen,Lernökologie,Lernstation,Lernumfeld,Lernumgebung , Lehrziel,Unterrichtsziel,Lernziele , Lernen , Erziehungspsychologie,Bildungspsychologie
|