Essentials of marketing management

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Lancaster, Geoffrey 1938- (Author) ; Massingham, Lester (Author)
Format: Print Book
Language:English
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: London New York Routledge 2011
In:Year: 2011
Standardized Subjects / Keyword chains:B Marketing management
Further subjects:B Marketing Management
B Textbook
B Marketing management
B Marketing
Online Access: Inhaltsbeschreibung
Table of Contents

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 646131907
003 DE-627
005 20220709134301.0
007 tu
008 110210s2011 xxk||||| 00| ||eng c
020 |a 9780203847206  |c  (ebk)  |9 978-0-203-84720-6 
020 |a 9780415553469  |c  (hbk)  |9 978-0-415-55346-9 
020 |a 9780415553476  |c  (hbk)  |9 978-0-415-55347-6 
024 3 |a 2010002512 
035 |a (DE-627)646131907 
035 |a (DE-576)327194405 
035 |a (DE-599)GBV646131907 
035 |a (OCoLC)699686331 
035 |a (OCoLC)699686331 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a eng 
044 |c XA-GB  |c XD-US 
050 0 |a HF5415.13 
082 0 |a 658.8  |q LOC  |2 22 
082 0 |a [22] 658.8-Q--LOC 
084 |a QP 600  |q BVB  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/141905: 
084 |a 85.40  |2 bkl 
100 1 |0 (DE-588)129451851  |0 (DE-627)397660464  |0 (DE-576)167610783  |4 aut  |a Lancaster, Geoffrey  |d 1938- 
109 |a Lancaster, Geoffrey 1938-  |a Lancaster, Geoffrey A. 1938-  |a Lancaster, Geoffrey Alan 1938-  |a Lancaster, Geoff 1938- 
245 1 0 |a Essentials of marketing management  |c Geoff Lancaster and Lester Massingham 
263 |a 1009 
264 1 |a London  |a New York  |b Routledge  |c 2011 
300 |a XXV, 524 S  |b graph. Darst. 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
500 |a Includes bibliographical references and index 
505 8 0 |a Development of a strategic approach to marketing -- Markets and customers : consumer and organizational buyer behaviour and marketing strategy -- Markets and customers : market boundaries; target marketing -- Product and innovation strategies -- Pricing strategies -- Channels of distribution and logistics -- Communications -- Selling -- Customer care and relationship marketing -- Direct marketing -- Sales forecasting -- Marketing information systems and research -- Analyzing the environment (opportunities and threats) and appraising resources (strengths and weaknesses) -- Evaluating and controlling strategic marketing -- Strategic marketing planning tools -- Global marketing -- Services marketing and not-for-profit marketing. 
601 |a Essentia 
650 7 |8 1.1\x  |a Marketing  |0 (DE-627)091376297  |0 (DE-2867)12766-3  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Marketingmanagement  |0 (DE-627)091376319  |0 (DE-2867)12770-5  |2 stw 
650 0 |a Marketing  |x Management 
655 4 |0 (DE-206)28  |a Lehrbuch  |5 DE-206 
655 7 |a Lehrbuch  |0 (DE-588)4123623-3  |0 (DE-627)104270187  |0 (DE-576)209561262  |2 gnd-content 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4168907-0  |0 (DE-627)105414042  |0 (DE-576)209919167  |2 gnd  |a Marketingmanagement 
689 0 |5 (DE-627) 
700 1 |0 (DE-588)129470228  |0 (DE-627)46198671X  |0 (DE-576)297676067  |4 aut  |a Massingham, Lester 
776 1 |z 9780203847206 
856 4 2 |u http://bvbr.bib-bvb.de:8991/F?func=service&doc_library=BVB01&doc_number=020311036&line_number=0001&func_code=DB_RECORDS&service_type=MEDIA  |m V:DE-604  |q application/pdf  |3 Inhaltsverzeichnis 
856 4 2 |u http://www.routledge.com/books/details/9780415553476/  |x Verlag  |y Inhaltsbeschreibung 
935 |a mteo 
935 |i Blocktest 
936 r v |a QP 600  |b Allgemeines  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Allgemeine Betriebswirtschaftslehre  |k Aufbauelemente des Unternehmens  |k Absatz  |k Allgemeines  |0 (DE-627)1270809962  |0 (DE-625)rvk/141905:  |0 (DE-576)200809962 
936 b k |a 85.40  |j Marketing  |0 (DE-627)106420143 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Marketing,Marketing management 
STB 0 0 |a Marketing management,Gestion du marketing,Gestion du marketing,Marketing,Mercatique,Mercatique,Marketing 
STC 0 0 |a Gestión de marketing,Marketing 
STD 0 0 |a Marketing,Marketing management 
STE 0 0 |a 巿场营销,营销,巿场营销 
STF 0 0 |a 巿場營銷,營銷,巿場行銷 
STG 0 0 |a Gestão de marketing,Marketing 
STH 0 0 |a Маркетинг,Маркетинговый менеджмент 
STI 0 0 |a Διαχείριση μάρκετινγκ,Μάρκετινγκ,Marketing 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung , Marketing-Management , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung 
SYG 0 0 |a Marketing-Management