Wirtschaftsfaktor Spiritualität und Tourismus: ökonomisches Potenzial der Werte- und Sinnsuche

Saved in:  
Bibliographic Details
Corporate Author: Deutsche Gesellschaft für Tourismuswissenschaft (Other)
Contributors: Pechlaner, Harald 1965- (Editor) ; Hopfinger, Hans 1951- (Editor) ; Schön, Silvia (Editor) ; Antz, Christian 1961- (Other)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Berlin Erich Schmidt 2012
In: Schriften zu Tourismus und Freizeit (13)
Year: 2012
Series/Journal:Schriften zu Tourismus und Freizeit 13
Standardized Subjects / Keyword chains:B Spirituality / Tourism industry / Market development
Further subjects:B Tourism
B Alpenraum
B Collection of essays
B Spirituality
B Tourismuswirtschaft
B Conference program 2009 (Eichstätt)
B Christianity
B Deutschsprachiger Raum
Online Access: Cover
Inhaltstext (Verlag)
Table of Contents

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 717613291
003 DE-627
005 20240716044546.0
007 tu
008 120613s2012 gw ||||| 00| ||ger c
015 |a 12,N24  |2 dnb 
015 |a 12,A30  |2 dnb 
016 7 |a 1023014114  |2 DE-101 
020 |a 3503129693  |c kart. : EUR 49.95 (DE)  |9 3-503-12969-3 
020 |a 9783503129690  |c kart. : EUR 49.95 (DE), EUR 51.40 (AT), sfr 65.00 (freier Pr.)  |9 978-3-503-12969-0 
024 3 |a 9783503129690 
035 |a (DE-627)717613291 
035 |a (DE-576)369353617 
035 |a (DE-599)DNB1023014114 
035 |a (OCoLC)802288561 
035 |a (OCoLC)802288561 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rakwb 
041 |a ger 
044 |c XA-DE-BE 
082 0 |a 338.4791  |2 22/ger 
082 0 4 |a 330  |a 200  |a 910  |q DNB 
084 |a 330#  |2 sdnb 
084 |a QR 562  |q OBV  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/142063: 
084 |a RB 10783  |q OBV  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/142220:12857 
084 |a QQ 918  |q BVB  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/160540: 
090 |a a 
245 1 0 |a Wirtschaftsfaktor Spiritualität und Tourismus  |b ökonomisches Potenzial der Werte- und Sinnsuche  |c [Deutsche Gesellschaft für Tourismuswissenschaft e.V.]. Hrsg. von Harald Pechlaner ... Mit Beitr. von Christian Antz 
264 1 |a Berlin  |b Erich Schmidt  |c 2012 
300 |a 256 S.  |b Ill., graph. Darst., Kt.  |c 24 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Schriften zu Tourismus und Freizeit  |v Bd. 13 
500 |a Literaturangaben 
583 1 |a Archivierung prüfen  |c 20240324  |f DE-4165  |z 3  |2 pdager 
601 |a Tourismus 
601 |a Potenzial 
650 7 |8 1.1\x  |a Tourismus  |0 (DE-627)091395240  |0 (DE-2867)13644-5  |2 stw 
650 7 |8 1.2\x  |a Tourismuswirtschaft  |0 (DE-627)091395283  |0 (DE-2867)12927-5  |2 stw 
650 7 |8 1.3\x  |a Spiritualität  |0 (DE-627)632288620  |0 (DE-2867)27423-2  |2 stw 
650 7 |8 1.4\x  |a Christentum  |0 (DE-627)091353807  |0 (DE-2867)15640-3  |2 stw 
650 7 |8 1.5\x  |a Alpenraum  |0 (DE-627)091403375  |0 (DE-2867)30082-3  |2 stw 
650 7 |8 1.6\x  |a Deutschsprachiger Raum  |0 (DE-627)570968372  |0 (DE-2867)29747-1  |2 stw 
655 7 |a Konferenzschrift  |y 2009  |z Eichstätt  |0 (DE-588)1071861417  |0 (DE-627)826484824  |0 (DE-576)433375485  |2 gnd-content 
655 7 |a Aufsatzsammlung  |0 (DE-588)4143413-4  |0 (DE-627)105605727  |0 (DE-576)209726091  |2 gnd-content 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4116568-8  |0 (DE-627)105805785  |0 (DE-576)209502630  |2 gnd  |a Spiritualität 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4466880-6  |0 (DE-627)233740333  |0 (DE-576)212735357  |2 gnd  |a Tourismusindustrie 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4123713-4  |0 (DE-627)104609419  |0 (DE-576)209562048  |2 gnd  |a Marktentwicklung 
689 0 |5 DE-101 
700 1 |e Hrsg.  |0 (DE-588)113811403  |0 (DE-627)483340642  |0 (DE-576)171244583  |4 edt  |a Pechlaner, Harald  |d 1965- 
700 1 |e Hrsg.  |0 (DE-588)170913074  |0 (DE-627)061060348  |0 (DE-576)131752928  |4 edt  |a Hopfinger, Hans  |d 1951- 
700 1 |e Hrsg.  |0 (DE-588)138637121  |0 (DE-627)604529295  |0 (DE-576)308396162  |4 edt  |a Schön, Silvia 
700 1 |0 (DE-588)115433309  |0 (DE-627)077250001  |0 (DE-576)172304199  |4 oth  |a Antz, Christian  |d 1961- 
710 2 |0 (DE-588)10068662-X  |0 (DE-627)376184841  |0 (DE-576)199701601  |4 oth  |a Deutsche Gesellschaft für Tourismuswissenschaft 
776 1 |z 9783503129706 
830 0 |a Schriften zu Tourismus und Freizeit  |v 13  |9 13  |w (DE-627)376661178  |w (DE-576)10883770X  |w (DE-600)2131570-X  |x 1612-8672  |7 ns 
856 4 2 |u http://deposit.d-nb.de/cgi-bin/dokserv?id=4052107&prov=M&dok_var=1&dok_ext=htm  |m X: MVB  |q text/html  |v 2013-05-01  |x Verlag  |3 Inhaltstext 
856 4 2 |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz369353617cov.jpg  |m V:DE-576  |m X:schmidt  |q image/jpeg  |v 20130108111704  |3 Cover 
856 4 2 |u https://www.gbv.de/dms/zbw/717613291.pdf  |m V:DE-601  |m B:DE-206  |q pdf/application  |3 Inhaltsverzeichnis 
935 |a mteo 
935 |i sf 
935 |i Blocktest 
936 r v |a QR 562  |b Tourismusökonomie, Allgemeines  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Gewerbepolitik. Einzelne Wirtschaftszweige  |k Industrie, Bergbau, Handel, Dienstleistungen, Handwerk  |k Tourismus  |k Tourismusökonomie, Allgemeines  |0 (DE-627)1271570289  |0 (DE-625)rvk/142063:  |0 (DE-576)201570289 
936 r v |a RB 10783  |b Erholungs- und Fremdenverkehr  |k Geografie  |k Nicht regional gebundene Darstellungen  |k Allgemeine Geografie  |k Anthropogeografie  |k Wirtschafts-, Handels- und Verkehrsgeografie  |k Verkehrsgeografie  |k Verkehrsformen, Verkehrsmittel, Verkehrswege, Verkehrsplanung  |k Erholungs- und Fremdenverkehr  |0 (DE-627)1271483866  |0 (DE-625)rvk/142220:12857  |0 (DE-576)201483866 
936 r v |a QQ 918  |b Spiritueller Tourismus, Wallfahrt, Pilgern  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Spezielle Betriebswirtschaftslehren  |k Tourismus und -Freizeitwirtschaft  |k Arten und Formen des Tourismus  |k Spiritueller Tourismus, Wallfahrt, Pilgern  |0 (DE-627)1551891204  |0 (DE-625)rvk/160540:  |0 (DE-576)48189120X 
936 r u |a QQ 910  |b Fremdenverkehrsarten  |k Wirtschaftswissenschaften  |k Spezielle Betriebswirtschaftslehren  |k Fremdenverkehr, Freizeit, Sport  |k Fremdenverkehrsarten  |0 (DE-627)1271531771  |0 (DE-576)201531771  |z Ungueltig 
951 |a BO 
ACO |a 1 
ELC |b 1 
ITA |a 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3213281026 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 717613291 
LOK |0 005 20120730155409 
LOK |0 008 120730||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21-19  |c DE-627  |d DE-21-19 
LOK |0 541   |e 12/B 691 
LOK |0 852   |z Stud 
LOK |0 852   |a DE-21-19 
LOK |0 852 1  |c Pr CXI 477  |m p  |9 00 
LOK |0 938   |a 1207  |f Pr 
LOK |0 938   |k p 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Christianity,Christian world view,World view,Christian ideology,Market development,Spirituality,Spirituality,Spirituality in art,Tourism,Tourism industry 
STB 0 0 |a Christianisme,Christianisme,Industrie touristique,Spiritualité,Spiritualité,Tourisme,Évolution du marché 
STC 0 0 |a Cristianismo,Cristianismo,Cristiandad,Cristiandad,Cristiandad (Motivo),Cristiandad,Espiritualidad,Espiritualidad,Evolución del mercado,Industria turística,Turismo 
STD 0 0 |a Cristianesimo,Cristianesimo,Evoluzione del mercato,Industria turistica,Spiritualità,Spiritualità,Turismo 
STE 0 0 |a 基督教,基督教,基督教世界观,旅游,游历,灵性 
STF 0 0 |a 基督教,基督教,基督教世界觀,旅游,游歷,靈性 
STG 0 0 |a Cristianismo,Cristianismo,Cristandade,Cristandade,Cristandade (Motivo),Cristandade,Espiritualidade,Espiritualidade,Evolução do mercado,Indústria turística,Turismo 
STH 0 0 |a Духовность (мотив),Духовность,Развитие рынка,Туризм,Туристическая индустрия,Христианство (мотив),Христианство 
STI 0 0 |a Ανάπτυξη της αγοράς,Εξέλιξη της αγοράς,Πνευματικότητα (μοτίβο),Πνευματικότητα,Τουρισμός,Τουριστική βιομηχανία,Χριστιανισμός (μοτίβο),Χριστιανισμός 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Touristik <Fremdenverkehr>,Fremdenverkehr,Touristik,Fremdenverkehr , Geistigkeit , Christianity,Christliche Mission,Missionierung,Christenheit,Christianitas,Christliche Religion,Christliche Weltanschauung 
SYG 0 0 |a Geistigkeit , Fremdenverkehrsgewerbe,Fremdenverkehrsindustrie,Fremdenverkehrswirtschaft,Tourismusgewerbe,Tourismuswirtschaft , Marktevolution,Marktprozess 
TIM |a 100020090101_100020091231  |b 2009 - 2009