Networked theology: negotiating faith in digital culture

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Campbell, Heidi 1970- (Author) ; Garner, Stephen (Author)
Format: Print Book
Language:English
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Grand Rapids, Michigan Baker Academic, a division of Baker Publishing Group [2016]
In:Year: 2016
Reviews:Digital theology Systematisch-theologische Perspektiven auf ein entstehendes Forschungsfeld (2020) (Oorschot, Frederike van, 1984 -)
Series/Journal:Engaging culture
Standardized Subjects / Keyword chains:B Christianity / Theology / New media
Further subjects:B Mass media in religion
B Mass Media Religious aspects Christianity
B Digital communications Religious aspects Christianity
B Digital Media Religious aspects Christianity
B Social media Religious aspects Christianity
Online Access: Inhaltsbeschreibung
Table of Contents
Blurb

MARC

LEADER 00000cam a2200000 4500
001 85853066X
003 DE-627
005 20230609180943.0
007 tu
008 160503s2016 xxu||||| 00| ||eng c
010 |a  2016017643 
020 |a 9780801049149  |c pbk.  |9 978-0-8010-4914-9 
024 3 |a 9780801049149 
035 |a (DE-627)85853066X 
035 |a (DE-576)50184662X 
035 |a (DE-599)GBV85853066X 
035 |a (OCoLC)964683124 
035 |a (OCoLC)964683124 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
044 |c XD-US 
050 0 |a BV652.95 
082 0 |a 261.5/2  |q LOC  |2 23 
082 0 |a 261.52 
084 |a 1  |a 0  |2 ssgn 
084 |a BU 7250  |2 rvk  |0 (DE-625)rvk/16930: 
084 |a 11.53  |2 bkl 
084 |a 05.39  |2 bkl 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)13937499X  |0 (DE-627)610262335  |0 (DE-576)189566175  |4 aut  |a Campbell, Heidi  |d 1970- 
109 |a Campbell, Heidi 1970-  |a Campbell, Heidi A. 1970- 
245 1 0 |a Networked theology  |b negotiating faith in digital culture  |c Heidi A. Campbell and Stephen Garner 
264 1 |a Grand Rapids, Michigan  |b Baker Academic, a division of Baker Publishing Group  |c [2016] 
264 4 |c © 2016 
300 |a x, 175 Seiten  |c 23 cm 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
490 0 |a Engaging culture 
500 |a Includes bibliographical references (pages 149-171) and index 
583 1 |a Archivierung/Langzeitarchivierung gewährleistet  |f SSG  |2 pdager  |5 DE-21 
601 |a Network 
601 |a Theologe 
650 0 |a Mass media in religion 
650 0 |a Mass Media  |x Religious aspects  |x Christianity 
650 0 |a Digital Media  |x Religious aspects  |x Christianity 
650 0 |a Digital communications  |x Religious aspects  |x Christianity 
650 0 |a Social Media  |x Religious aspects  |x Christianity 
650 0 |a Mass media in religion 
650 0 |a Mass Media  |x Religious aspects  |x Christianity 
650 0 |a Digital Media  |x Religious aspects  |x Christianity 
650 0 |a Digital communications  |x Religious aspects  |x Christianity 
650 0 |a Social Media  |x Religious aspects  |x Christianity 
689 0 0 |d s  |0 (DE-588)4010074-1  |0 (DE-627)104493933  |0 (DE-576)20888579X  |2 gnd  |a Christentum 
689 0 1 |d s  |0 (DE-588)4059758-1  |0 (DE-627)104131446  |0 (DE-576)209132159  |2 gnd  |a Theologie 
689 0 2 |d s  |0 (DE-588)4196910-8  |0 (DE-627)104456221  |0 (DE-576)210111151  |2 gnd  |a Neue Medien 
689 0 |5 DE-101 
700 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1066978263  |0 (DE-627)818109033  |0 (DE-576)421145072  |4 aut  |a Garner, Stephen 
787 0 8 |i Rezensiert in  |a Oorschot, Frederike van, 1984 -   |t Digital theology Systematisch-theologische Perspektiven auf ein entstehendes Forschungsfeld  |d 2020  |w (DE-627)1729059775 
856 4 2 |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz85853066Xinh.htm  |m V:DE-576;B:DE-21  |q application/pdf  |v 20200731154031  |3 Inhaltsverzeichnis 
856 4 2 |u https://swbplus.bsz-bw.de/bsz85853066Xkla.htm  |m V:DE-576;B:DE-21  |q application/pdf  |v 20200731154031  |3 Klappentext 
856 4 2 |u http://bakerpublishinggroup.com/books/networked-theology/343270  |x Verlag  |y Inhaltsbeschreibung 
935 |i Blocktest 
936 r v |a BU 7250  |b Neue Medien und die religiöse Bildung und Erziehung  |k Religionspädagogik und Katechetik  |k Träger und Medien der Erziehung und Bildung, des Religionsunterrichts und der Katechese  |k Medien der religiösen Bildung und Erziehung  |k Neue Medien und die religiöse Bildung und Erziehung  |0 (DE-627)1328089975  |0 (DE-625)rvk/16930:  |0 (DE-576)258089970 
936 b k |a 11.53  |j Neuzeitliches Christentum  |0 (DE-627)181571498 
936 b k |a 05.39  |j Massenkommunikation  |j Massenmedien: Sonstiges  |0 (DE-627)106403753 
951 |a BO 
ELC |b 1 
ITA |a 1  |t 1 
LOK |0 000 xxxxxcx a22 zn 4500 
LOK |0 001 3724665407 
LOK |0 003 DE-627 
LOK |0 004 85853066X 
LOK |0 005 20200727104304 
LOK |0 008 200716||||||||||||||||ger||||||| 
LOK |0 040   |a DE-21  |c DE-627  |d DE-21 
LOK |0 852   |a DE-21 
LOK |0 852 1  |c 60 A 3790  |9 00 
LOK |0 935   |a theo 
LOK |0 936ln  |a t1 
LOK |0 938   |a 2007  |f 2 
ORI |a SA-MARC-ixtheoa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Christianity,Christian world view,World view,Christian ideology,New media,Digital media,Social media,Social media,Theology,Theology 
STB 0 0 |a Christianisme,Christianisme,Nouveaux médias,Réseaux sociaux,Médias sociaux,Théologie,Théologie 
STC 0 0 |a Cristianismo,Cristianismo,Cristiandad,Cristiandad,Cristiandad (Motivo),Cristiandad,Media social,Nuevos medios digitales,Teología,Teología 
STD 0 0 |a Cristianesimo,Cristianesimo,Nuovi media,Media digitali,Media digitali,Social media,Teologia,Teologia 
STE 0 0 |a 基督教,基督教,基督教世界观,新媒体,神学家,虚拟小区,计算机社群,电子社群 
STF 0 0 |a 基督教,基督教,基督教世界觀,新媒體,神學家,虛擬社區,電腦社群,電子社群 
STG 0 0 |a Cristianismo,Cristianismo,Cristandade,Cristandade,Cristandade (Motivo),Cristandade,Mídia social,Novos meios digitais,Teologia,Teologia 
STH 0 0 |a Богословие (мотив),Богословие,Новые медиа,Социальные медиа,Христианство (мотив),Христианство 
STI 0 0 |a Θεολογία (μοτίβο),Θεολογία,Μέσα κοινωνικής δικτύωσης,Social media,Νέα Μέσα,Ψηφιακά Μέσα,Χριστιανισμός (μοτίβο),Χριστιανισμός 
SUB |a REL 
SYE 0 0 |a Soziale Medien , Soziale Medien 
SYG 0 0 |a Christianity,Christliche Mission,Missionierung,Christenheit,Christianitas,Christliche Religion,Christliche Weltanschauung , Christliche Theologie , Digitale Medien