Religion in the media: a linguistic analysis

1. Introduction -- Language, religion, and media: a new approach -- 2. Media representation of religions: a critical discourse analysis -- 3. Media representation: audience response -- 4. Conclusion -- towards a new interdisciplinary field

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Al-Azami, Salman (VerfasserIn)
Medienart: Druck Buch
Sprache:Englisch
Subito Bestelldienst: Jetzt bestellen.
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: London Palgrave Macmillan [2016]
In:Jahr: 2016
normierte Schlagwort(-folgen):B Großbritannien / Massenmedien / Religion / Diskursanalyse
weitere Schlagwörter:B Mass media in religion
B Mass Media Religious aspects
Beschreibung
Zusammenfassung:1. Introduction -- Language, religion, and media: a new approach -- 2. Media representation of religions: a critical discourse analysis -- 3. Media representation: audience response -- 4. Conclusion -- towards a new interdisciplinary field
ISBN:113729972X