A conceptual analysis of halal beef value chain and market potential in Nigeria

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Kuka, Musa Gambo Kasuwar 1968- (Author) ; Jakada, Balarabe A. (Author)
Format: Print Article
Language:English
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Inderscience Enterprises Ltd 2015
In: International journal of islamic marketing and branding
Year: 2015, Volume: 1, Issue: 1, Pages: 113-122
Further subjects:B Aufsatz in Zeitschrift

MARC

LEADER 00000caa a2200000 4500
001 898230950
003 DE-627
005 20220519121319.0
007 tu
008 170920s2015 xx ||||| 00| ||eng c
035 |a (DE-627)898230950 
035 |a (DE-599)GBV898230950 
040 |a DE-627  |b ger  |c DE-627  |e rda 
041 |a eng 
084 |a 0  |2 ssgn 
100 1 |e VerfasserIn  |0 (DE-588)1059950324  |0 (DE-627)799017000  |0 (DE-576)416083897  |4 aut  |a Kuka, Musa Gambo Kasuwar  |d 1968- 
109 |a Kuka, Musa Gambo Kasuwar 1968-  |a Kasuwar Kuka, Musa Gambo 1968-  |a Musa Gambo Kasuwar Kuka 1968-  |a Musa Gambo, K.K. 1968- 
245 1 2 |a A conceptual analysis of halal beef value chain and market potential in Nigeria  |c Musa Gambo Kasuwar Kuka and Balarabe A. Jakada 
264 1 |c 2015 
336 |a Text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a ohne Hilfsmittel zu benutzen  |b n  |2 rdamedia 
338 |a Band  |b nc  |2 rdacarrier 
601 |a Nigeria 
655 4 |0 (DE-206)49  |a Aufsatz in Zeitschrift  |5 DE-206 
700 1 |a Jakada, Balarabe A.  |e VerfasserIn  |4 aut 
773 0 8 |i Enthalten in  |t International journal of islamic marketing and branding  |d [Olney, Bucks.] : Inderscience Enterprises Ltd, 2015  |g 1(2015), 1, Seite 113-122  |w (DE-627)848727789  |w (DE-600)2848397-2  |w (DE-576)456848746  |x 2055-0944  |7 nnns 
773 1 8 |g volume:1  |g year:2015  |g number:1  |g pages:113-122 
951 |a AR 
ELC |b 1 
ORI |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
REL |a 1 
SUB |a REL