Wahrnehmungsbasiertes Marketing von Pfarrgemeinden: eine praxisorientierte Bestandsaufnahme am Beispiel katholischer Akademiker und Studenten

Saved in:  
Bibliographic Details
Subtitles:Wahrnehmungs-basiertes Marketing von Pfarrgemeinden am Beispiele katholischer Akademiker und Studenten
Main Author: Peters, Thomas (Author)
Contributors: Clemens, Josef 1947- (Author of introduction, etc.)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Wiesbaden [Heidelberg] Springer Gabler [2019]
In:Year: 2019
Series/Journal:Research
Standardized Subjects / Keyword chains:B Catholic church / Church congregation / Voluntary service / Marketing / Communication / Cartellverband der Katholischen Deutschen Studentenverbindungen / Interrogation
Further subjects:B Thesis
Online Access: Inhaltstext (Verlag)
Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Parallel Edition:Erscheint auch als: 9783658253349