RETHINKING THE TECHNOLOGY PLATFORM THROUGH EQUITABLE QUALITY CURRICULUM FOR EMPOWERING THE MARGINALISED WOMEN IN EDUCATION

This study was carried out to explore the impact of understanding the technology platform through equitable education. The technology space; through quality education; is a tool which empowers the marginalised women, with employable skills for better representation in higher education curriculum. A...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Lumadi, Wally (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: South African Publ. 2017
In: Koers
Jahr: 2017, Band: 82, Heft: 3, Seiten: 1-13
RelBib Classification:KBN Subsahara-Afrika
NCC Sozialethik
ZF Pädagogik
weitere Schlagwörter:B Technology space
B Higher Education
B Skills
B Equity
B Quality curriculum
B Empowerment
B gender inequality
B Marginalized women
Online Zugang: Volltext (kostenfrei)
Volltext (kostenfrei)