Islamische Religionspädagogik zwischen authentischer Selbstverortung und dialogischer Öffnung: Perspektiven aus der Wissenschaft und dem Schulalltag der Lehrkräfte
Contributors: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Frankfurt am Main Berlin Bern Bruxelles New York Oxford Wien
Peter Lang, Internationaler Verlag d. Wissenschaften
2011
|
In: |
Reihe für Osnabrücker Islamstudien (Band 3)
Year: 2011 |
Volumes / Articles: | Show volumes/articles. |
Series/Journal: | Reihe für Osnabrücker Islamstudien
Band 3 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Teaching Islamic religion
|
Further subjects: | B
Collection of essays
B Islamic Religious Education (Germany) B Islam Study and teaching (Germany) |
Online Access: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) Rezension (Verlag) |
Item Description: | Literaturangaben |
---|---|
ISBN: | 3631607105 |