Religion in der Werbung: Verzückung und Ekstase: Kontinuität und Diskontinuität religiöser Symbolik im Vergleich einer Kraftstoff-Werbung des 20. Jhdts mit G. L. Berninis "Verzückung der Hl. Theresa von Avila" (17. Jhdt)

Saved in:  
Bibliographic Details
Authors: Bickelhaupt, Thomas 1962- (Author) ; Buschmann, Gerd 1958- (Author)
Format: Print Article
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Drawer...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Schnell & Steiner 2000
In: Das Münster
Year: 2000, Volume: 53, Issue: 2, Pages: 162-170
Standardized Subjects / Keyword chains:B Bernini, Gian Lorenzo 1598-1680 / Religion (Motif) / Ecstasy (Motif) / Advertising
B Ecstasy (Motif) / Mysticism (Motif) / Sculpture
RelBib Classification:AA Study of religion
CB Christian life; spirituality
CD Christianity and Culture
CE Christian art
Description
ISSN:0027-299X
Contains:In: Das Münster