„Keiner liest …“: Lesekompetenz fördern - ein Modell aus dem Fach Kirchengeschichte
Published in: | Tübinger Beiträge zur Hochschuldidaktik |
---|---|
Main Author: | |
Corporate Author: | |
Format: | Electronic Book |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Tübingen
Universitätsbibliothek Tübingen
2017
|
In: |
Tübinger Beiträge zur Hochschuldidaktik ((2017) 13,2)
Year: 2017 |
Series/Journal: | Tübinger Beiträge zur Hochschuldidaktik
(2017) 13,2 |
Further subjects: | B
Theology
B Church history studies B University didactics B Reading technique B History teaching B Reading competence |
Online Access: |
Volltext (Resolving-System) Volltext (Resolving-System) Volltext (kostenfrei) |
Persistent identifiers: | DOI: 10.15496/publikation-17691 HDL: 10900/76289 URN: urn:nbn:de:bsz:21-dspace-762892 |
---|