„Keiner liest …“: Lesekompetenz fördern - ein Modell aus dem Fach Kirchengeschichte

Saved in:  
Bibliographic Details
Published in:Tübinger Beiträge zur Hochschuldidaktik
Main Author: Blum, Daniela 1986- (Author)
Corporate Author: Eberhard Karls Universität Tübingen, Zentrum für Hochschuldidaktik (Issuing body)
Format: Electronic Book
Language:German
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Tübingen Universitätsbibliothek Tübingen 2017
In: Tübinger Beiträge zur Hochschuldidaktik ((2017) 13,2)
Year: 2017
Series/Journal:Tübinger Beiträge zur Hochschuldidaktik (2017) 13,2
Further subjects:B Theology
B Church history studies
B University didactics
B Reading technique
B History teaching
B Reading competence
Online Access: Volltext (Resolving-System)
Volltext (Resolving-System)
Volltext (kostenfrei)