Schöpfung, Urknall und Evolution - Einstellungen von Schüler*innen im biographischen Wandel: ein qualitativ-empirischer Längsschnitt mit dem Ziel religionspädagogischer Pünktlichkeit im Religionsunterricht der Sekundarstufe
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Berlin Münster
Lit
[2020]
|
In: |
Empirische Theologie (Band 34)
Year: 2020 |
Series/Journal: | Empirische Theologie
Band 34 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Germany (Westliche Länder)
/ Idea of God
/ Theory of evolution
/ Creation belief
/ Employment
/ Gymnasium pupil
/ Catholic religious instruction
/ School year 5-11
/ Qualitative interview
B Religious instruction / Creationism / Evolution |
Further subjects: | B
Thesis
|
Online Access: |
Table of Contents Blurb Literaturverzeichnis |
ISBN: | 3643146205 |
---|