„Das stimmt nicht, was in dem Geschichtsbuch steht“: Verschwörungstheorien als Herausforderung für den Geschichtsunterricht
Main Author: | |
---|---|
Format: | Electronic Article |
Language: | German |
Check availability: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
[2020]
|
In: |
Im Dialog
Year: 2020, Volume: 3, Pages: 205-218 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
History teaching
/ Conspiracy theory
|
RelBib Classification: | TA History ZC Politics in general ZF Education |
Further subjects: | B
History teaching
B Conspiracy theory B Verschwörungstheorien im Geschichtsunterricht B Geschichtskultur |
Online Access: |
Volltext (kostenfrei) Volltext (kostenfrei) |
ISSN: | 2698-5446 |
---|---|
Contains: | Enthalten in: Im Dialog
|
Persistent identifiers: | DOI: 10.25787/idadrs.v0i3.261 |