Who is Not Afraid of Richard Dawkins?: Using Google Trends to Assess the Reach of Influential Atheists across Canadian Secular Groups

Google Trends data on search volumes of high profile atheist public figures are used to assess their relative reach among different types of seculars in Canada. The user query data mined from Google Trends are complemented with an extensive set of information extracted from the Canadian General Soci...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:  
Bibliographische Detailangaben
1. VerfasserIn: Dilmaghani, Maryam (VerfasserIn)
Medienart: Elektronisch Aufsatz
Sprache:Englisch
Verfügbarkeit prüfen: HBZ Gateway
Journals Online & Print:
Lade...
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Veröffentlicht: Sage [2019]
In: Studies in religion
Jahr: 2020, Band: 49, Heft: 2, Seiten: 268-289
normierte Schlagwort(-folgen):B Canada / Secularism / Atheism / Charismatic / Effect
RelBib Classification:AB Religionsphilosophie; Religionskritik; Atheismus
AD Religionssoziologie; Religionspolitik
KBQ Nordamerika
weitere Schlagwörter:B Canada
B incroyance organisée
B Atheism
B sécularisme
B Mass data
B organized non-belief
B mégadonnées
B Athéisme
B Secularism
Online Zugang: Vermutlich kostenfreier Zugang
Volltext (Verlag)
Volltext (doi)