Who is Not Afraid of Richard Dawkins?: Using Google Trends to Assess the Reach of Influential Atheists across Canadian Secular Groups
Google Trends data on search volumes of high profile atheist public figures are used to assess their relative reach among different types of seculars in Canada. The user query data mined from Google Trends are complemented with an extensive set of information extracted from the Canadian General Soci...
1. VerfasserIn: | |
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Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Sage
[2019]
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In: |
Studies in religion
Jahr: 2020, Band: 49, Heft: 2, Seiten: 268-289 |
normierte Schlagwort(-folgen): | B
Kanada
/ Säkularismus
/ Atheismus
/ Charismatiker
/ Wirkung
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RelBib Classification: | AB Religionsphilosophie; Religionskritik; Atheismus AD Religionssoziologie; Religionspolitik KBQ Nordamerika |
weitere Schlagwörter: | B
Canada
B incroyance organisée B Atheism B sécularisme B organized non-belief B Big Data B mégadonnées B Athéisme B Secularism |
Online Zugang: |
Vermutlich kostenfreier Zugang Volltext (Verlag) Volltext (doi) |