Interreligiöses Lernen im Lehramtsstudium der Katholischen Theologie: empirische Untersuchungen des Scriptural Reasoning als Basis dialogischer Lernprozesse

Saved in:  
Bibliographic Details
Published in:Religious diversity and education in Europe
Main Author: Welling, Katharina ca. 20./21. Jh. (Author)
Corporate Author: Universität zu Köln (Degree granting institution)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Münster New York Waxmann 2020
In: Religious diversity and education in Europe (volume 44)
Year: 2020
Series/Journal:Religious diversity and education in Europe volume 44
Standardized Subjects / Keyword chains:B Religious education / Catholic teachers / Teacher education
Further subjects:B Scriptural Reasoning
B Thesis
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Description
Item Description:Dissertation unter dem Titel: Dialogisches Lernen im Lehramtsstudium der Katholischen Theologie : empirische Untersuchungen zur didaktischen Fundierung des Scriptural Reasoning als Basis interreligiöser Lernprozesse
ISBN:3830942214