Den Koran verstehen lernen: Perspektiven für die hermeneutisch-theologische Grundlegung einer subjektorientierten und kontextbezogenen Korandidaktik

Saved in:  
Bibliographic Details
Published in:Religionspädagogik in pluraler Gesellschaft
Main Author: Çaviş, Fatima (Author)
Corporate Author: Universität Innsbruck (Degree granting institution)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Paderborn, Deutschland Brill | Ferdinand Schöningh [2021]
In: Religionspädagogik in pluraler Gesellschaft (Band 27)
Series/Journal:Religionspädagogik in pluraler Gesellschaft Band 27
Standardized Subjects / Keyword chains:B Koran / Hermeneutics / Subject (Philosophy) / Context / Islamic religious instruction
B Koran exegesis / Islamic religious instruction
B Koran / Hermeneutics / Teaching Islamic religion
B Koran / Didactics
B Koran / Teaching Islamic religion
Further subjects:B Thesis
Online Access: Inhaltstext (Verlag)
Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Kurzbeschreibung (Verlag)
Parallel Edition:Electronic
Description
Item Description:Literaturverzeichnis: Seite 207-226
ISBN:3506760416