Ambiguitätstoleranz: wie kann Ambiguitätstoleranz durch interreligiöses Lernen im Religionsunterricht an beruflichen Schulen gefördert werden? Welche Chancen und Herausforderungen ergeben sich?

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Krüger, Tim (Author)
Format: Electronic/Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Kassel Kassel University Press [2022]
In: Beiträge zur Kinder- und Jugendtheologie (Band 53)
Year: 2022
Series/Journal:Beiträge zur Kinder- und Jugendtheologie Band 53
Standardized Subjects / Keyword chains:B Ambiguity tolerance–intolerance / Religious education / Religious instruction / Vocational school
Further subjects:B Thesis
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Volltext (doi)
Description
ISBN:3737610363
Persistent identifiers:DOI: 10.17170/kobra-202204045972