Das Ende der "Kreidezeit" - geht gute Lehre nur digital?: eine qualitative Studie über den Zusammenhang von digitalen Medien und Lernerfolg im Fachbereich Religionspädagogik

Saved in:  
Bibliographic Details
Main Author: Grunden, Katharina Elisabeth (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
WorldCat: WorldCat
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Berlin Münster Lit [2022]
In: Empirische Theologie (Band 35)
Year: 2022
Series/Journal:Empirische Theologie Band 35
Standardized Subjects / Keyword chains:B Media consumption / New media / Teaching-learning studies / Religious pedagogy / Theology student / Learning success
RelBib Classification:AH Religious education
Further subjects:B Thesis
Online Access: Table of Contents
Blurb
Literaturverzeichnis
Parallel Edition:Erscheint auch als: 978-3-643-35177-7
Description
Item Description:Literaturverzeichnis Seite 225-238
ISBN:3643151772