Strukturprinzipien religionspädagogischer Professionalität: wie Religionslehrerinnen und Religionslehrer auf die Bedeutung von Schülerzeichen schließen ; eine empirisch-fundierte Berufstheorie
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Berlin
Lit-Verlag
2006
|
In: |
Empirische Theologie (15)
Year: 2006 |
Series/Journal: | Empirische Theologie
15 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Religious pedagogy
/ Professionality
B Catholic teachers / Communicative competence / Pedagogical capability |
Further subjects: | B
Christian Education (Germany)
B Religious Education (Germany) B Religion in the public schools (Germany) B Thesis |
Online Access: |
Inhaltsverzeichnis (Verlag) Klappentext (Verlag) |
ISBN: | 3825894061 |
---|