Wie Religion(en) lehren?: religiöse Bildung in deutschen religionspädagogischen Konzeptionen im Licht der pluralistischen Religionstheologie von John Hick

Saved in:  
Bibliographic Details
Published in:Pädagogische Beiträge zur Kulturbegegnung
Main Author: Graßal, Lucas (Author)
Format: Print Book
Language:German
Subito Delivery Service: Order now.
Check availability: HBZ Gateway
Fernleihe:Fernleihe für die Fachinformationsdienste
Published: Berlin EBV, EB-Verlag 2013
In: Pädagogische Beiträge zur Kulturbegegnung (30)
Series/Journal:Pädagogische Beiträge zur Kulturbegegnung 30
Standardized Subjects / Keyword chains:B Hick, John 1922-2012 / Theology of religions / Reception / Religious pedagogy
B Germany / Religious instruction / Conception / Education policy / History 1990-2000
B Religious instruction / Religious education / Pluralism
B Germany / Religious pedagogy / Religious education / Pluralism / Religious instruction
Further subjects:B Religious Education (Germany)
B Thesis
B Hick, John (1922-2012)
B Religious Pluralism Christianity
Online Access: Inhaltsverzeichnis (Verlag)
Blurb
Description
Item Description:Literaturverz. S. 392 - 426
ISBN:3868930787