Brand Islam: the marketing and commodification of piety

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Bibliographic Details
Main Author: Shirazi, Faegheh 1952- (Author)
Format: Print Book
Language:English
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Published: Austin University of Texas Press 2016
In:Year: 2016
Reviews:[Rezension von: Shirazi, Faegheh, 1952-, Brand Islam] (2018) (Koch, Anne, 1971 -)
Edition:First edition
Standardized Subjects / Keyword chains:B Islam / Consumer behavior / Halal / Marketing
Further subjects:B Verbrauchereinstellung
B Consumer behavior
B Islam
B Consumption (Economics) Religious aspects Islam
B Islamisches Wirtschaftssystem
B Brand name products Religious aspects Islam
B Branding (Marketing)
B Consumers Attitudes
B Marketing management
B Islam and culture
Online Access: Table of Contents
Table of Contents

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109 |a Shirazi, Faegheh 1952-  |a Šīrāzī, Fāʾiqa 1952-  |a Šīrāzī, Fāʾeqe 1952- 
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500 |a Literaturverzeichnis: Seite 251-270 
505 8 0 |a Islamophobia and Western culture -- Islam and the halal food industry -- Halal slaughtering of animals : perils and practices -- Marketing piety : hijabi dolls and other toys -- Halal cosmetics and skin care : the Islamic way to beauty -- Islamic dress and the Muslim fashion industry "halal fashion" -- Halal/Islamic active sportswear, intimate wear, and accessories. 
650 7 |8 1.1\x  |a Islam  |0 (DE-627)091369169  |0 (DE-2867)15647-3  |2 stw 
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787 0 8 |i Rezensiert in  |a Koch, Anne, 1971 -   |t [Rezension von: Shirazi, Faegheh, 1952-, Brand Islam]  |d 2018  |w (DE-627)181582008X 
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936 r v |a BE 8620  |b Spezialdarstellungen  |k Theologie und Religionswissenschaften  |k Religionswissenschaft  |k Religionsgeschichte  |k Islam  |k Einzelprobleme zum Islam  |k Spezialdarstellungen  |0 (DE-627)1270719440  |0 (DE-625)rvk/10786:  |0 (DE-576)200719440 
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936 r v |a LC 10335  |b Vorderasien (Naher und mittlerer Osten) insgesamt  |k Sozial- und Kulturanthropologie. Empirische Kulturwissenschaft  |k Materielle Kultur und Wirtschaftsethnologie  |k Materielle Kultur und Konsum  |k Allgemeines, Theoretisches, Zusammenfassendes  |k Asien (ohne GUS)  |k Vorderasien (Naher und mittlerer Osten)  |k Vorderasien (Naher und mittlerer Osten) insgesamt  |0 (DE-627)1274654548  |0 (DE-625)rvk/90619:882  |0 (DE-576)204654548 
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ORI |a SA-MARC-ixtheo_oa001.raw 
REL |a 1 
STA 0 0 |a Consumer behavior,Customer behavior,Buyers' behavior,Consumers' preferences,Halal,Islam,Islam,Marketing,Marketing management 
STB 0 0 |a Comportement des consommateurs,Consommateurs,Halal,Islam,Islam,Marketing management,Gestion du marketing,Gestion du marketing,Marketing,Mercatique,Mercatique,Marketing 
STC 0 0 |a Comportamiento de los consumidores,Gestión de marketing,Halal,Islam,Islam,Marketing 
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STG 0 0 |a Comportamento dos consumidores,Gestão de marketing,Halal,Islã,Islã,Marketing 
STH 0 0 |a Ислам (мотив),Ислам,Маркетинг,Маркетинговый менеджмент,Потребительское поведение,Халяль 
STI 0 0 |a Διαχείριση μάρκετινγκ,Ισλάμ (μοτίβο),Ισλάμ,Μάρκετινγκ,Marketing,Συμπεριφορά των καταναλωτών,Καταναλωτική συμπεριφορά,Χαλάλ,Halal 
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SYE 0 0 |a Islam , Marketing-Management 
SYG 0 0 |a Islam , Nachfrageverhalten,Kaufentscheidung,Verbrauchergewohnheiten,Konsumverhalten,Konsumentenverhalten,Käuferverhalten,Konsumverhalten,Verbrauchergewohnheiten,Konsumgewohnheiten,Konsumentenverhalten,Kundenverhalten,Verbraucher , Ḥalāl,Helal,حلال,Das Erlaubte , Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung,Absatzwirtschaft,Konsumgütermarketing,Marketingpolitik,Verbrauchsgut,Verbrauchsgütermarketing,Absatzpolitik,Absatzplanung,Verkaufsplanung